امیر قلعه نویی

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ تقابل مقابل تیم امارات تاکنون ۱۵ بار این حریف را شکست داده و تنها یک بار مقابل اماراتی‌ها باخته است.

سرویس ورزش مشرق - مروری بر دیدارهای رودرروی تیم ملی فوتبال کشورمان و امارات مشخص می‌کند این دو تیم تاکنون در تاریخ فوتبالشان ۱۹ بار رودرروی هم به میدان رفته‌اند.

امیر قلعه نویی و شاگردانش سه‌شنبه هفته جاری باید در شرایطی به دیدار تیم ملی امارات و شاگردان "پائولو بنتو" بروند که این مسابقه بیستمین تقابل دو تیم امارات و ایران خواهد بود.

ایران در دیدارهای رسمی به امارات نباخته

پیش از این تیم ملی فوتبال کشورمان در این ۱۹ مسابقه برگزار شده ۱۵ بار حریف اماراتی را شکست داده و سه بار مقابل این تیم متوقف شده است و تنها یک بار مقابل این تیم تن به شکست داده که آن هم در یک بازی دوستانه بوده است. ایران در تمام مسابقات رسمی هرگز مقابل این حریف شکست را تجربه نکرده است.

در ادامه نگاهی به ۵ دیدار آخر تیم کشورمان مقابل امارات از سال ۹۳ تا ۱۴۰۲ خواهیم داشت.

آخرین دیدار برد دو بر صفر

آخرین دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات سوم بهمن ماه سال گذشته در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا برگزار شد که تیم ایران با دو گل مهدی طارمی در دقایق ۲۶ و ۶۵ حریف خود را شکست داد. این مسابقات در قطر برگزار می‌شد.

کار سخت قلعه نویی مقابل تیم همیشه بازنده مقابل ایران

پیروزی بر امارات دوبار ظرف چهار ماه

چهارمین دیدار اخیر تیم ایران مقابل امارات در تاریخ سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ و در چهارچوب دیدارهای برگشت مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. در آن دیدار تیم کشورمان در تهران با تک گل دقیقه ۴۴ مهدی طارمی حریف خود را شکست داد.

اما چهار ماه پیش از آن و در دیدار مرحله رفت و در شهر دبی در همین چهارچوب - یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - باز هم ایران با گل دقیقه ۷۰ مهدی طارمی این تیم را در سومین دیدار اخیر خود ظرف سال‌های گذشته شکست داد.

کار سخت قلعه نویی مقابل تیم همیشه بازنده مقابل ایران

چهارمین مصاف در جام ملت‌های ۲۰۱۵

چهارمین دیدار اخیر تیم‌های فوتبال کشورمان و امارات دوشنبه ۲۹ دی ماه سال ۱۳۹۳ برگزار شد. مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در شهر بریزبن که تیم ایران با تک گل دقیقه ۹۰ رضا قوچان نژاد امارات را مغلوب کرد.

پنجمین دیدار اخیر باز هم در جام ملت‌ها

روز چهارشنبه بیست و نهم دی ماه سال ۱۳۸۹ و در چهارچوب دیدارهای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ تیم ملی کشورمان موفق شد با سه گل حریف خود را از پیش رو بردارد. آرش افشین ۷۰، محمد نوری ۸۳ و گل به خودی بازیکن امارات در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده زمینه ساز برد سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل امارات شد.

گلهای آخر تیم ملی به امارات در جام ملتهای ۲۰۲۴ قطر توسط مهدی طارمی را ببینید:

تنها شکست ایران در شهریور و در خاک امارات!

تیم ملی فوتبال امارات در تاریخ فوتبال کشورش فقط یک بار توانسته ایران را شکست بدهد. ملی‌پوشان کشورمان در تاریخ یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ تحت هدایت محمد مایلی کهن در یک دیدار دوستانه با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم ملی فوتبال امارات شدند. در آن دیدار که در ورزشگاه بن زاید شهر دوبی برگزار می‌شد تک گل تیم ملی فوتبال کشورمان را حمید استیلی به ثمر رساند ولی مانع از باخت مان نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    2 3
    به امید موفقیت بچه ها
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    تیم محکمی شده لکن با دعای حضرت آقا و آقا امام زمان انشاله بحق مهدی فاطمه و بقیه ائمه میبریمشون..
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    تیم ملی در هر صورت همین انقدر ضعیف و بی برنامه بازی می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس