نتانیاهو در قبال ایران هرگونه اشتباهی را مرتکب می‌شود/ اسرائیل به لبه پرتگاه می‌رود

یک نویسنده صهیونیست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت و گفت که او در قبال ایران هرگونه اشتباهی را مرتکب می شود و این رژیم را به سمت لبه پرتگاه سوق می دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از «عیران یاشیف» نویسنده و تحلیلگر صهیونیست نوشت: نتانیاهو (رژیم) اسرائیل را به سمت لبه پرتگاه می برد.

وی با اشاره به جنگ افرزوی کابینه نتانیاهو در نوار غزه در جنوب فلسطین اشغالی و در شمال فلسطین اشغالی در مرز لبنان و نیز در کرانه باختری رود اردن تاکید کرد: نتانیاهو در شمال و جنوب و کرانه باختری جنگ افروزی می کند و در قبال ایران نیز هرگونه اشتباه ممکنی را مرتکب می شود.

این نویسنده صهیونیست افزود: اگر نظام سیاسی و غربی ها این وضعیت را متوقف نکنند و شخص پخته و مسولیت پذیری را جایگزین نتانیاهو نکنند، اسرائیل به همراه نخست وزیرش، خودکشی خواهند کرد.

پیش از این «نداف آرگامان» رئیس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) گفت که نتانیاهو فردی ظالم، بدبین و شارلاتان است و سعی دارد کل صهیونیست ها را با دروغ محور «فیلادلفیا» (صلاح الدین) در مرز نوار غزه با مصر گمراه کند تا مانع توافق آتش بس و تبادل اسیران با مقاومت فلسطین شود.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروههای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بر سر محور صلاح‌الدین در طول مرز نوار غزه با مصر و محور شرقی - غربی «نتساریم» در مرکز نوار غزه است.

نتانیاهو برای جلوگیری از به زعم خود قاچاق و نفوذ رزمندگان مقاومت فلسطین تاکید دارد که باید کنترل این دو محور را در اختیار داشته باشد اما جنبش حماس خواستار عقب نشینی کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه است.

این در حالی است که بر اساس تازه ترین نظرسنجی یک رسانه رژیم صهیونیستی، اکثریت صهیونیست‌ها با تداوم اشغال محور فیلادلفیا از سوی ارتش این رژیم مخالف هستند.

با گذشت ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس