کد خبر 1640174
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
بیش از ۲۷۰۰ مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در یک هفته

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به انتقال ۵۴۶۹ بیمار و مصدوم توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی گفت: ۲۷۷۰ تماس معادل ۴.۵ درصد کل تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای اورژانس استان تهران بوده است.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱۰ تا ۱۶ شهریورماه) مجموع ۱۸ هزار و ۹۹۶ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۴۶۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۳ هزار و ۵۲۷ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۵۵ هزار و ۳۶۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۷۷۰ تماس (معادل ۴.۵ درصد کل تماس‌ها) مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۸۱۳ مورد حوادث ترافیکی (۱۷/۳درصد از کل مأموریت‌ها) و ۱۶ هزار و ۱۸۳ مورد (۸۲.۷ درصد از کل ماموریت‌ها) حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: اورژانس هوایی ۸ سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    1 0
    خدالعنتشون کنه!!! صدرحمت به حیوانات که ازاینان بی آزارتر و باشعورترهستند.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    یکیشونو فقط یکیشونو دستگیر کنید. بیارید تو تلویزیون نشونش بدید ابروشو ببرید و ازش جریمه های سنگین بگیرید و از خدمات اجتماعی و دانشگاه و ... محرومش کنید . بقیه حساب کار دستشون میاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس