کد خبر 1640889
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
طلا

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج اعلام کرد دو سارق به عنف که هنگام سرقت از یک زن سالخورده، او را به قتل رسانده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا پوربه امروز (۱۹ شهریور ماه) اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته خبری مبنی بر فوت زنی ۸۳ ساله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که زنی با دست و پای بسته در منزلش به قتل رسیده و طلاهایش سرقت شده است.

او بیان کرد: ماموران در این رابطه با بررسی‌های میدانی و پلیسی خود و انجام تحقیقات فنی از ۸۰ نفر از اقوام و تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار در نهایت موفق شدند سرنخی از یکی از سارقان را به‌دست آورند.

او با بیان اینکه متهم و همدستش با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شدند، گفت: بیشتر طلاهای سرقت‌شده از مقتول بدل بودند و فقط یک جفت گوشواره و انگشتر طلا بود که سارقان به فروش رساندند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در راستای کشف دیگر سرقت‌های این متهمان ادامه دارد، افزود: سارقان دستگیرشده زنان سالخورده را شناسایی و در موقعیت مناسب تحت عنوان خیر به خانه آنها مراجعه و طلا و اشیای ارزشمندشان را سرقت می‌کردند.


منبع:نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    3 4
    این که همون خبر مدتی قبل سرقت و قتل مادربزرگ توسط نوه مقتوله است
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    کاش مجازات سرقت اعدام بود
  • حسام‌الدین IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    خدا رحمت کنه . آخه چرا بدلی استفاده میکنی زن. حیف وقت دزد بیچاره که به کاه دون زده. دلم برای دزد محترم سوخت. با چه امید و آرزوی پیرزنه را کشته. افسوس صد حیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس