کد خبر 1641354
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
حوادث

داماد خشمگین که در جدال خونین با همسرش، مادرزنش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، این حادثه زمستان سال ۱۴۰۱ در شمال تهران رخ داد.

وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند، در بررسی‌های اولیه دریافتند که ضارب مرد ۳۲ ساله‌ای به نام نعیم و از اتباع افغانستانی بوده که بعد از جدال لفظی با خانواده همسرش، علاوه بر زنش، پدر، مادر و خواهر همسرش را نیز با ضربات چاقو مجروح کرده و سپس از محل متواری شده است.

با مرگ مادرزن نعیم، مأموران تحقیقات خود را برای ردیابی متهم فراری آغاز کردند.

همسایه مقتول به مأموران گفت: نعیم و همسرش اختلاف داشتند و او در خانه پدرش بود، اما نعیم به آنجا آمد و شروع به دعوا کرد، بعد ناگهان با چاقو آنها را زد و چند دقیقه بعد در حالی که خانواده همسرش مجروح شده بودند، پا به فرار گذاشت.

۲۴ ساعت بعد پلیس، نعیم را بازداشت کرد و او بعد از انتقال به پلیس آگاهی و در همان بازجویی‌های اولیه به درگیری خونین با خانواده همسرش اعتراف کرد.

متهم در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو ماه پیش از حادثه، به همسرم شک کرده بودم و او را زیرنظر داشتم. حس کرده بودم که با مردی در ارتباط است.

سر این موضوع با همسرم اختلاف داشتم و مدام درگیر بودیم تا اینکه شب قبل از حادثه چند پیام و عکس پیدا کردم که مطمئن شدم او رابطه پنهانی دارد. همان موقع او را به خانه پدرش فرستادم و بعد هم عکس‌ها و پیام‌ها را برای پدرش فرستادم تا تکلیف دخترش را روشن کند. پدرزنم پیام‌هایم را دید اما جوابی نداد و توجهی نکرد.

وی افزود: تا صبح منتظر واکنشی از سوی خانواده زنم بودم اما وقتی دیدم خبری نشد، با عصبانیت به سمت خانه‌شان رفتم که مادرزنم در را باز کرد و موضوع را به او گفتم اما به جای اینکه طرف من را بگیرد به من فحاشی کرد و من هم به‌خاطر عصبانیتم ابتدا او را با چاقو زدم و بعد دیدم پدرزنم با شیشه به سمتم حمله کرد و به ناچار او را هم زدم. همسر و خواهرزنم می‌خواستند من را نگه دارند که آنها را هم مجروح کردم و به سرعت از آنجا متواری شدم.

با اعتراف صریح متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه اولیای دم به جایگاه رفتند و عنوان کردند: به هیچ عنوان حاضر به مصالحه و گذشت نیستیم و درخواست‌مان قصاص است.

سپس متهم به جایگاه رفت و در دفاع از خودش گفت: من اتهامم را قبول دارم اما واقعاً قصدم کشتن مادرزنم نبود. آن روز خیلی عصبانی بودم و خانواده‌اش به جای حمایت از من جلویم ایستادند و از دخترشان حمایت کردند. من نمی‌خواستم با چاقو به جان‌شان بیفتم، اما وقتی دیدم پدرزنم با شیشه به سمتم حمله کرد، مجبور شدم چاقو بکشم و آنها را بزنم. باور کنید برای چاقوکشی به آنجا نرفته بودم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و براساس مدرک‌های موجود در پرونده و مستندات و همچنین درخواست اولیای دم، متهم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    14 6
    یعنی ما باید اخبار حوادث مربوط به افاغنه هم بخونیم؟؟؟؟؟ جمعش کنین!!!!
  • ج د ا IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    4 10
    حقشون بود ، اما زنش را باید میکشت... همشون را باید میکشت... زن های خیانتکار را باید سریع کشت... قانون هم که علی برکت الله همیشه طرف زن هاست... حتی زنهای خیانتکار ...
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      4 2
      مسائل افاغنه به ما چه ربطی داره؟!
    • US ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      4 1
      تو هم رگی از همین طالبان و افغان داری
  • US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    5 3
    باید یک قانون بزارن زنی که خیانت میکنه نه مهریه بگیره تازه باید برخورد هم بشه
  • جواد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    7 5
    ریشه همه ناترازی ها و همه مشکلات کشور اتباعن سالی بالا صد میلیارد دلار اتباع یارانه وارز برا چنج درامدشغلشون می‌خوان کرایه خونه بخاطر اتباع ده برابر شده است اکثرشون هم وهابین وزادوولدی نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس. رادان گفت حداکثر دومیلیون نفر از غ اخراج میشن بالا بیست میلیون نفر افغان در ایران هستن سالی بیش از بیست درصد زادوولد میکنند. چه فایده داره دومیلیون نفر اخراج بشن میلیون ها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میگیرن نسبت به قیمت جهانی چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند بیست درصد گاز برق آب کشور را اتباع مصرف میکنند علت ناترازی برق و گاز اتباعن وووووووو یهود پشت کوچ وهابیت به ایرانه تغییر بافت غ هدف یهوده
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    10 3
    هر چه زودتر زمین را از لوس این افراد وحشی پاک کنید حیف این همه زمان و هزینه که بایستی در راه ایران عزیز صرف شود به این بیگانگان از خدا بی خبر صرف می شود.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    4 2
    عنوانی برای این اخبار بگذارید مثلآ "بخش جنایات افاغنه در ایران" . ما تمایلی به خوندن این اخبار نداریم فقط افاغنه رو زودتر بیرون بندازین . تامام
    • مجید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      3 6
      اول بگم مخودم ایرانی ام، هرچند به مسلمان بودن و شیعه امیرالمومنین بودنم افتخار میکنم و بعدا ایرانی بودن. نژاد پرستی شاخ و دم نداره و این نوشتار شما کاملا نژادپرستانه است.ما با افغانستانی های غیر مجاز مشکل داریم وگرنه اونکه بر اساس قانون ایران اقامتش مجازه، شما غلط میکنی صرفا بخاطر ایرانی بودن حرف نژادپرستانه بهش بزنی.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 1
      چیزی به پایان خوشگذرانی شما افغانی ها در ایران نمانده مجید افغانی.
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    4 3
    یه زن هرزه یه خانواده رو نابود کرد.
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      3 0
      دوست عزیز قضاوت خیلی سخته و سخت تر از اون تهمتی هست که شما میزنی به هرحال گناهکاره یا به قول شما...باید تو دادگاه عادله اثبات بشه نه اینکه باتهمت زدن جنایتکار برای فرار از مجازات خواهشا زودتر قضاوت و حکم صادر نکنید.
  • حسین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    3 1
    تو این یکی دوسال اخیر که مهاجرین بی حساب و کتاب غیر قانونی با کوتاهی مسولین مربوطه وارد ایران شده اند مربوط به افاغنه است تنها راه آسایش ملت اخران و بر گرداندن افاغنه به کشورشانه و گرنه در سالهای آینده از این قبیل جنایات و نا امنی زیاد خواهیم دید 15 ملیون مهاجر خودش برای خود یه کشوره اینها دو سه نسل بعد در ایران استقلال طلبی خواهند کرد
  • ملایری غیور IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 0
    اعدامش کنین اینه تا بیشتر آدم نکشته
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 2
    وقت خودتونو دادگاه و پول مردم رو نگیرید بفرست افغانستان محاکمه بشه
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      دوکلمه هم از مادرعروس!!!
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      من خودم افغانستانی هستم ومیدانم آنجاچگونه بااین برخوردمیکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس