کد خبر 1644170
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
ضارب جنگلبان یاسوجی بازداشت شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با پیگیری و حمایت قاطعانه دادستان مرکز استان، ضارب جنگلبان یاسوجی دستگیر و بازداشت شد.

به گزارش مشرق، ابراهیم جانی‌نسب عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نوزدهم شهریور امسال، مجموعه همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد حسب وظیفه خود در حراست از انفال، برای اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف ۱۶۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد حاضر شدند که حین اجرای حکم قلع و قمع، فردی از حاضرین در عرصه مذکور، به سمت یکی از جنگلبانان ما حمله ور شد و با پرتاب سنگ موجب مصدومیت جنگلبان شد.

وی افزود: جنگلبان مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی اعزام و مشخص ش متاسفانه وی دچار شکستگی از ناحیه دنده کمر و همچنین آسیب دیدگی از قسمت آرنج و سر شده است که مراحل درمانی ایشان در حال انجام است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همان گونه که دادستان جدید مرکز استان، در روز معارفه اعلام کرده بود، حمایت قاطعانه در برخورد با متعرضین به مامورین منابع طبیعی و محیط زیست انجام داد و با پیگیری و حمایت جدی موسویان دادستان مرکز استان، فرد ضارب دستگیر و با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تآمین به لحاظ عجز از تودیع تامین بازداشت شد.

جانی‌نسب ضمن تاکید بر چالش‌های فعالیت‌های حفاطت از عرصه‌های طبیعی افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری و حمایت قاطعانه دستگاه قضا، حفاطت از طبیعت را بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس