سوریه: آمریکا را در جنایات اسرائیل شریک می‌دانیم

وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به خاک خود، گفت آمریکا و برخی کشورهای غربی در تجاوزات اسرائیل شریک هستند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه سوریه، ظهر امروز (یکشنبه)، در واکنش به حمله بامدادی رژیم صهیونیستی گفت تداوم تجاوزات اسرائیل به خاک سوریه و دیگر کشورهای منطقه و همچنین تداوم جنگ وحشیانه در نوار غزه و کرانه باختری و کشتارجمعی فلسطینیان بیانگر تلاش پیوسته این رژیم فاشیستی و خون‌ریز برای تنش‌زایی بیشتر در منطقه و کشاندن آن به پرتگاه‌های خطرناکی است که عواقبی وخیم به دنبال خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، با حمله به حومه شهر «مصیاف» در غرب سوریه ۱۶ سوری را به شهادت رساند و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کرد.

وزارت خارجه سوریه در این باره گفت حمایت بی‌پایان آمریکا و برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی این رژیم را به ارتکاب جنایت‌های وحشیانه بیشتر ترغیب می‌کند.

دمشق در ادامه با بیان اینکه کشورهای یادشده در جنایات اسرائیل شریک هستند و باید مورد بازخواست قرار گیرند، تجاوز بامدادی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را به‌شدت محکوم کرد و درباره تداوم سکوت جهان در خصوص بی‌احترامی اسرائیل به قوانین بین‌المللی هشدار داد و خواستار محکومیت اقدامات جنایت‌کارانه اسرائیل و جلوگیری از آن شد.

وزارت خارجه سوریه در پایان بر حق خود در دفاع از حاکمیت این کشور و آزادسازی مناطق اشغالی با استفاده از تمام ابزارهای مشروع از جمله حقوق‌ بین‌الملل تأکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    سوریه هم با آمدنش به سمت مقاومت خودش و کشور و مردمش را نابود کرد ... میتونستن مثل امارات و قطر و کویت در رفاه و ثروت زندگی کنن
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    آهان ده سال هست هر هفته یک یا چند جای کشورت رو می‌زنند تو فقط محکوم کن یه وقت جواب ندی هفته ای نیست که به سوریه حمله نکنند ودولت بشار اسد جواب بده فقط محکوم میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس