ارتش رژیم صهیونیستی: اثری از آزار جسمی روی اجساد ۶ اسیر اسرائیلی وجود ندارد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ اثری از آزار و اذیت جسمی روی اجساد ۶ اسیر اسرائیلی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیچ اثری از آزار و اذیت جسمی روی اجساد ۶ اسیر صهیونیست که در ابتدای ماه سپتامبر در داخل یک تونل در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه پیدا شده بودند، مشاهده نشده است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، هشت روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرای صهیونیستی را در تونل‌های غزه کشف کرده‌اند.

پس از آن خشم عمومی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شدت یافت و اعتصاب سراسری در اعتراض به بی‌توجهی کابینه نتانیاهو به سرنوشت اسرا در سراسر فلسطین اشغالی شکل گرفت.

ارتش به خانواده‌های اسرا اطلاعاتی در مورد تونلی که در آن بازداشت بودند، ارائه کرد به‌طوریکه به آنها گفته شد اسرا حدود ۲۴ یا ۴۸ ساعت قبل از کشف اجسادشان کشته شده‌اند.

روزنامه عبری هاآرتص نیز مدعی شد: با وجود شرایط سخت اجساد، اعضای خانواده متوجه شدند که آنچه باعث مرگ آنها شده گلوله مقاومت در غزه بوده است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست معتقدند که بنیامین نتانیاهو به جان و سرنوشت اسرا اهمیتی نمی‌دهد و این حجم از اعتراضات حاکی از خشم اسرائیلی‌ها از نتانیاهو است.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست داده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طلا US ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    چرا در هر خبری یک جمله را بیشتر از ۴ مرتبه تکرار می کنید. خواهشا متن هایتان را تصحیح کنید. اثری از آزار جسمی روی اجساد ۶ اسیر اسرائیلی وجود ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس