کد خبر 1641436
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
ترامپ برای مناظره دوم با هریس شرط گذاشت

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ گفته تنها ممکن است در شرایطی درخواست مناظره دوم را بپذیرد که مناظره منصفانه برگزار شود.

به گزارش مشرق،‌ «دونالد ترامپ» امروز (چهارشنبه) پس از پایان مناظره اول با نامزد دموکرات‌ها کامالا هریس در گفت‌وگو با شبکه «فاکس‌نیوز» در خصوص پذیرش درخواست ستاد انتخاباتی هریس برای برگزاری یک مناظره دوم گفت «اگر در یک شبکه منصف برگزار شود».

ترامپ در ادامه هریس را با بوکسوری مقایسه کرد که باخته و خواهان مسابقه مجدد است و گفت «وقتی شما یک بوکسوری هستید که می‌بازید، فوراً خواستار یک نبرد جدید می‌شوید و درخواست یک مسابقه مجدد می‌دهید. این آدمی (ترامپ) که پیروز شده است خوشحال است و به این قضیه (مناظره مجدد) فکر خواهد کرد».

پیش از این ستاد انتخاباتی هریس گفته بود که خواهان برگزاری مناظره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه اکتبر (ماه آینده میلادی) است.

مشاور هریس برایان فالون پس از پایان مناظره اول در شبکه ایکس خود نوشت «جالب بود، بذارید یکبار دیگر در ماه اکتبر مجدد انجام دهیم».

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» گزارش کرد که ستاد انتخاباتی هریس قصد داشته برای برگزاری مناظره دوم قبل از انتخابات ماه نوامبر ریاست‌جمهوری آمریکا ابراز تمایل کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس