کد خبر 1641913
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
 شرکت بزرگ نظامی لاکهید مارتین آمریکا هک شد

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد: شرکت لاکهید مارتین، یکی از پیمانکاران بزرگ دفاعی آمریکا و تامین‌کننده مهم تسلیحات ارتش اوکراین،  هدف یک گروه هکر روسی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، تارنمای میامی هرالد روز پنجشنبه به وقت محلی گزارش داد که هکرها لیستی از شماره‌ها و ایمیل‌های کارمندان را به دست آوردند و همچنین پنل صدور مجوز شرکت لاکهید مارتین را حذف کردند.

بر اساس این گزارش، فهرستی از اسامی کارکنان لاکهید مارتین منتشر شده است که شماره تلفن و آدرس ایمیل کارکنان آنها مخفی شده بود. گروه هکری ایول وب که قبلا اعلام کرده در روسیه مستقر بوده و مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

شرکت لاکهید مارتین در خصوص این گزارش ها به نشریه آمریکایی نیوزویک گفت: "ما از گزارش ها آگاه هستیم و سیاست ها و اقداماتی را برای کاهش تهدیدات سایبری برای کسب و کارمان در نظر گرفته ایم. ما به یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی قوی و چند لایه خود و امنیت داده ها اطمینان داریم."

در ماه اوت، رسانه های روسی گزارش دادند که گروه موسوم به EvilWeb حمله ای به دولت فرانسه انجام داده و آژانس امنیت سایبری ملی این کشور را در واکنش به دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام، دچار اختلال کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام فعلا آلمان و الان فرانسه فناوری اونا دچار مشکل شده در حد آبروریزی انگلستان ببینیم سازمان امینت سایبری که یدک اسم کشور خودش میکشه به کجا میرسه دوم امشب برای بررسی مشخصات مودم های با فناوری adslیکم جستجو کردم قسمت تکنولوژی ها بخش امنیت به نظر یکجورایی پیچیده تر شده نمیدونم فناوری اطلاعات و ارتباطات به کجا میخواد بره الان هم هوش مصنوعی و تبلیغات اون آدم نگران میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس