اردن

امان پایتخت اردن شاهد راهپیمایی با درخواست بازگرداندن پیکر «ماهر الجازی الحویطات» عامل عملیات پل ملک حسین بود که در آن سه صهیونیست کشته شدند.

به گزارش مشرق، تظاهرکنندگان همچنین خواستار پایان دادن به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مقاومت شدند.

«تامر الصمادی»، خبرنگار الجزیره که در این راهپیمایی حضور داشت، گفت که این راهپیمایی در مرکز شهر قدیم پایتخت امان برگزار شد و صدها نفر حمایت خود را از عملیات ماهر الجازی اعلام کردند و تصاویر او را در کنار تصاویر «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام بالا بردند و با این کار پیام حمایت و همبستگی با مقاومت فلسطین در نوار غزه را اعلام کردند.

الصمادی خاطرنشان کرد که دولت اردن پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که از روزها قبل برای بازگرداندن پیکر الجازی بازداشت شده در اسرائیل و همچنین بازگرداندن شهروندان بازداشت شده برای تحقیقات و همچنین تماس‌های مجدانه‌ای برقرار کرده است. این مضاف بر تلاشی است که برای توقف تجاوز مستمر اشغالگران به غزه برای نزدیک به یک سال کامل انجام می‌دهد.

الجازی، یک سرباز بازنشسته اردنی که به عنوان راننده کامیون کار می‌کرد، در حالی که کامیون خود را از گذرگاهی که در سمت اسرائیلی با نام «اللنبی» شناخته می‌شود، عبور داد به سمت نیروهای امنیتی اسرائیل تیراندازی کرد و سه نفر از آنها را قبل از شهادتش توسط اسرائیلی‌ها در هشت سپتامبر به هلاکت رساند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    روحت شاد عرب باغیرت
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    برایم جای سؤال است که چرا مردم کشورهای عربی سران دست نشونده آمريکا نمی توانند کنار بزنند واگر درکشوری عربی انقلاب صورت گرفت نمی توانند از آن حفاضت کنند مثل انقلاب مصر
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    پیکرشو می‌خوان چیکار کنن ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس