کد خبر 1642637
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
رشد ۱۰۹ تومانی دلار نیمایی و رسیدن به مرز ۴۶ هزار تومان

نرخ دلار حواله در مرکز مبادله به ۴۵۹,۶۲۶ ریال افزایش یافت.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۴۰۹ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۹۶۲ تومان معامله می‌شود.

استارت افزایش جزئی قیمت دلار نیما از ماه های قبل زده شده بود و درحالی همچنان ادامه دارد که وزیر اقتصاد اعلام کرده: سیاست جدیدمان این است که بازار به نرخ نیما نزدیک شود. هم دلار نیما را افزایش میدهیم و هم‌نرخ بازار را کاهش میدهیم.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۷۳۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۹۱۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۴۵۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۵۱۵ تومان است.

قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۷،۷۰۹ ریال اعلام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    3 1
    رییسی کجایی دلار داره افسار پاره میکنه اینها دارند ازلزوم رفع فیلترینگ اینترنت حرف می زنند و این یعنی باد هوا
  • رهنما IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 0
    فساد مالی کلان = ایجاد کسری بودجه = تورم !! ..........شرکت نفت + سازمان توسعه معادن ایمیدرو بزرگترین کانون فساد مالی . تفحص واقعی از نفت و ایمیدرو یعنی زنده شدن هزاران میلیارد اموال تاراج شده دولت و مردم . شرکتهای فاسد همکار ایمیدرو : میدکو - شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات - شرکت سرمایه گذاری خوارزمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس