کد خبر 1642836
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا نوشت:

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کامالا هریس از حمایت گسترده بزرگان حزب دموکرات برخوردار می‌شود. گزارش‌ها حاکی است که باراک اوباما، بیل کلینتون، میشل اوباما و هیلاری کلینتون آماده‌اند تا با تمام توان از معاون رئیس جمهور فعلی حمایت کنند.

منابع آگاه می‌گویند باراک اوباما قصد دارد هفته آینده در لس آنجلس میزبان مراسمی برای جمع‌آوری کمک مالی باشد. او همچنین برنامه‌های بزرگتری برای ماه آینده در نظر گرفته است. بیل کلینتون توجه خود را به مناطق روستایی معطوف کرده است. به گفته مشاوران، او به ویژه روی ایالت جورجیا و مناطق صنعتی سابق تمرکز خواهد کرد. همچنین احتمال می‌رود کلینتون تلاش ویژه‌ای برای جلب نظر رأی‌دهندگان لاتین‌تبار انجام دهد.

میشل اوباما، بانوی اول سابق، ماموریت مهمی بر عهده دارد: افزایش ثبت‌نام رأی‌دهندگان و تشویق آنها به حضور پای صندوق‌های رأی. از سوی دیگر، هیلاری کلینتون قرار است روی مسائل مربوط به زنان، حقوق دگرباشان و آزادی‌های فردی تمرکز کند. گفتنی است اوباما ها پس از حضور موفق در گردهمایی اخیر حزب، روحیه بالایی دارند. آنها قصد دارند علاوه بر سخنرانی، در تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی نیز فعال باشند.

بیل کلینتون که زمانی به خاطر مدیریت اقتصادی‌اش شهرت داشت، قرار است در این زمینه به کمپین هریس مشاوره دهد. همسرش، هیلاری نیز در کنار معرفی کتاب جدیدش، به جمع‌آوری کمک مالی خواهد پرداخت. ناظران سیاسی معتقدند با نزدیک شدن به روز انتخابات، حمایت فرمانداران دموکرات و چهره‌های مشهور نیز افزایش خواهد یافت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس