دستگیری ۱۴۹۴ اتباع بیگانه غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هزار و ۴۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز در راستای طرح هجرت و مطالبات مردمی استان در هفت روز گذشته خبر داد. 

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری در تشریح جزئیات این خبر افزود: پلیس سیستان و بلوچستان، در راستای اجرای طرح هجرت و مطالبات مردمی شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز قانونی را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس پس از انجام هماهنگی‌های لازم قانونی، طی یک هفته گذشته موفق به دستگیری هزار و ۴۹۴ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز در سطح این استان شدند.

دلیری بیان کرد: تمامی افراد دستگیر شده تبعه کشور همسایه بوده که بدون مدارک قانونی و به صورت غیر مجاز وارد کشور شده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    2 0
    همین؟
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    6 0
    حتما باید صدها مرزبان مظلومانه کشته شوند تا شما به خودتان آمده کمر بند ها را سفت کنید. دو روز بعد از جای دیگر آمده شناسنامه ایرانی میگیرند.
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    3 0
    احسنت . از همان مبدا جلویشان را بگیرید ....
  • DE ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    5 0
    چه فایده، از ور میرن ودو برابر برمی‌گردند، اینها در ایران بسیار بد ریشه دوانده اند و اخراج این انگل‌ها ی خطرناک همت ملی و عزم امنیتی و انتظامی می‌خواهد، متأسفانه مسئولین ما در این سال‌ها خواب بوده‌اند و مسئله بغرنج و خطرناک شده است.
  • محمد IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    3 0
    اگر هزینه برگشت و زندان از آنها گرفته بشود بهمراه عکس و انگشت نکاری مجدداً بر نمی گردند
  • سید میرزا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    6 0
    اصلا اینا شناسنامه ایرانی را به چالش کشیدن یعنی هر کی میتونه بیاد ایران بدون مدارک انوقت جرم وجنایت کردن از کی میخوای شکایت کنی خاک بر سر مسولین خاین
  • ایران IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    6 0
    بوشهر بی صاحب هم شروع کنه به جمع اوری .عقل ندارین شماها .یارانه پنهان مثل گاز اب برق بنزین گازوئیل نون و مواد غذایی وارداتی تمام خونه ای خالی پر شده مصرف اب برق و گاز زیاد شده کرایه خونه و مغازه رفته و مدارس و کمبود معلم بخاطر کلاس بیشتر و واکسن همه رده سنی که قسمتیش وارداتیه و شلوغی خیابان و هزار کوفت دیگه . زیر ساخت ها همزمان با جمعیت میره بالا و الان جواب گو نیست .به غیر بیکار شدن ایرانی ها که خودش کلی حرف داره مملکت تحریم هست ارزش هر لک افغانی میدونن چنده .اومدن کلی چیز واسه خودشون خریدن. بیشترشون مجردن و بی حرمتی های شکل بگیره و بحث امنیت اگه یه ایرانی رو بکشن برن استان یا کشور دیگه کی جوابگو هست .خواهشا سریع با کمک بسیج عزیز جمع اوری کنین اتباع غیر مجاز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس