کد خبر 1643108
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

به گزارش مشرق،قیصری، نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

دومینوی ناترازی انرژی در کشور حال به گازوئیل رسیده و سال گذشته یک میلیارد دلار واردات گازوئیل صورت گرفت که احتمالا این رقم امسال دو برابر می‌شود.

توسعه ناوگان ریلی نسبت به جاده‌ای مصرف گازوئیل را ۹۰ درصد کاهش می‌دهد اما سهم ترانزیت ریلی در روندی نزولی به ۹.۵ درصد سقوط کرده.

دومینوی ناترازی انرژی حال به گازوئیل رسیده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    2 0
    مملکت ول معطل. وقتي شکم ها از مال حرام انباشته شده.
  • سید میرزا IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 0
    دولت گازوییل وبنزین بخره حالا ۵۰ یا۶۰ هزارتومن بیاره با نیسان که بنزین ۳هزارتومنی میزنه قاچاق کنه به پاکستان یا افغانستان لیتری ۲۰هزارتومن واقعا خنده دار این طرز حکومت داری مثل این میمونه که مغازه دار لباس فروشی بره جنس عمده بخره لباسی ۱۰۰تومن بیاره حداج کنه ۴۰ تومن انوقت انتظار سود هم داشته باشه خوب هرکی این حراجی راببینه بجای یکی چند تا میبره
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 1
    شما خارجی ها رو اخراج کنید درست میشه حالا یکی نیاد بگه افغانی گفتم خارجی والا تو این قم از دویست ملیت دارن زندگی میکنن و خرجشون هم از جیب ماس
  • رضا IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    2 1
    شما که نماینده مجلس هستید و از گران شدن بنزین و گازوئیل ضرر نمی کنید ولی این فضا سازی مسموم برای زمینه سازی گران کردن بنزین و فقیرتر شدن عموم مردم بسیار ناجوانردانه است!!
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 0
    کمبود تولید داخل به علت ول کردن پالایشگاه ها و تاسیس نکردن آنها با توهم برجام است و علاوه بر آن مصرف بی رویه ناشی از کیفیت نداشتن ماشینهای داخلی و قاچاق که پیش از رسیدن به پمپ بنزین توسط افراد خاص انجام می شود. ولی همه را می اندازند گردن مردم. میگویند ما قاچاق میکنیم با کارتی که شصت لیتر بیشتر ندارد! ما هی میریم سفر شمال! ما خیلی مردم بدی هستیم که هی بابت تورم و گران کردن دلار توسط دولت، اعتراض میکنیم میگیم حقوق ما را هم درست بده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس