کد خبر 1643136
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
زندان اوین به خارج از شهر منقل می‌شود؟

رییس سازمان زندان‌ها گفت: دستورکلی انتقال زندان ها به خارج از شهر درباره زندان اوین که درداخل شهر قرار دارد و ممکن است آسیب‌هایی برای شهروندان ایجاد کند، مستلزم انجام کارشناسی‌های مربوطه است.

به گزارش مشرق، غلامعلی محمدی درباره سخنان محمدرضا عارف معاون رئیس جمهور در رابطه با تبدیل زندان اوین به دانشگاه و واگذاری آن به دانشگاه شهید بهشتی، گفت: از نظر فرهنگی مترصد این هستیم که در مسیر اجتماعی شدن زندانیان و تبدیل زندان‌ها به دانشگاه در راستای منویات حضرت امام (ره) اقدام کنیم؛ اما اینکه زندان اوین از حیث فیزیکی تبدیل به دانشگاه شود، نیازمند تأمل است.

محمدی افزود: مسائل متعددی در این حوزه مطرح می‌شود که متعاقباً در راستای آنچه معاون اول محترم رئیس جمهور مطرح کرده‌اند از طریق سخنگوی قوه قضائیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه در رسانه‌ها با پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور درباره زندان اوین برخورد کرده است، گفت: انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها یک دستور کلی است و انتقال زندان اوین هم به این علت که در داخل شهر قرار دارد و ممکن است آسیب‌هایی برای شهروندان ایجاد کند، در این مقوله می‌گنجد اما اینکه این انتقال چه زمانی انجام خواهد شد، مستلزم انجام کارشناسی‌های مربوطه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 3
    اوسکل تبدیل زندان به دانشگاه به این معنا مفهوم نیست که ساختمان زندان رو تخریب کنید و دانشگاه بسازید ، بلکه یعنی زندان ها از نظر سازندگی فردی باید همتراز دانشگاه در تغییر شخصیت انسان ها باشه ، دلم به حال اونایی میسوزه که از این ادم ها انتظار دارن برای بهبود اوضاع اقدامی کنن موقعی که امثال چنین ادم های راس کار باشن جز تباهی ثمره ای دیگه وجود نداره
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 2
    کار بسیار درستی
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    6 0
    اوه اوه اونجا تو اون لوکیشن برج بسازن، متری خدا میلیون تومان میفروشن! هم فاله هم تماشا هم زندان را می بری خارج شهر هم ثروت نجومی به جیب می زنی
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    بابا از نظر تجاری هم بنفع قوه قضائیه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس