چمران: شورا بر کار شهردار نظارت کامل دارد/اغذیه فروشان خیابان سی تیر حق فعالیت ندارند

رئیس شورای شهر تهران گفت: سی تیر خیابان است و اجازه مغازه شدن به آنجا را نمی‌دهیم؛ همچنین در دوره‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد اما مورد تصویب هیئت بررسی هم قرار نگرفت.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) در دویست و شصت و سومین جلسه شورا، ضمن گرامی‌داشت یاد تمامی شهدا، با بیان اینکه امروز روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار است که از مخافر ادب فارسی بود، گفت: ادب فارسی هویت ملی و مکتبی ما است و در این راستا باید تلاش خودمان را انجام بدهیم.

رئیس شورا با یادآوری ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، گفت: این ایام که مصادف با دهه وحدت است، خدمت مردم و ملتمان تبریک می‌گویم. روز شنبه آغاز هفته دفاع مقدس هم خواهد بود که امیدواریم مردم از برنامه‌های دفاع مقدس به خوبی برخوردار باشند.

چمران با اشاره به برنامه حمله مبارزین یمنی، افزود: آنها توانستند قلب اسرائیل را مورد هدف و حمله قرار بدهند و موشک هایپرسونیک خود را روانه سرزمین‌های اشغالی کنند. این پیروزی را به یمنی‌ها تبریک می‌گوییم چرا که کار بزرگی بود. حتی اسرائیل که مدعی هستند از بروزترین تکنولوژی دنیا و حمایت‌های دنیا برخوردار است، اما نتوانستند در برابر این حمله مقاومت کند. امیدواریم اسرائیل بفهمد که این دوران به سر رسیده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اسرائیل به رغم تمامی مسائل و اعتراضات مردم جهان به نسل‌کشی خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: شمار شهدای غزه از ۴۱ هزار نفر فراتر رفته و سازمان‌های بین المللی نه تنها سکوت می‌کنند، بلکه از رژیم غاصب حمایت هم می‌کنند. این سلاح‌های آمریکایی است که کودکان و زنان را به شهادت می‌رساند.

رئیس شورا با اشاره به صحبت های پزشکیان درمورد اینکه اتحاد مسلمانان از مقاومت اسرائیل می‌کاهد، گفت: متاسفانه برخی کشورها سکوت و این ظلم را پنهان می‌کنند.

چمران با بیان اینکه گفته شده که خیابان سی‌تیر را به چیز دیگری اختصاص می‌دهند، گفت: آنجا خیابان است و نمی‌شود که مغازه شود. اگر این کار را می‌خواهند انجام دهند باید مصوبه داشته باشند. درمورد اختصاص خیابان سی‌تیر به اغذیه‌فروشان باید بگویم که گفتند بوی غذا برای بیمارستان‌ ضرر دارد و از این موضوع جلوگیری می‌شود. ما به شدت مخالف هستیم چرا که در دوره‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد اما مورد تصویب هیئت بررسی هم قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه ما با حراست شهرداری جلساتی گذاشتیم اما به مرور زمان مشکلات را حل نکردند، گفت: بلافاصله با مقاله‌نویسی که محتوا ندارد، به بنده ایراد گرفتن و گفتند که من پیر هستم. پیری که عیب نیست اما پیر فکرکردن عیب است. ما به دنبال برطرف کردن مشکلات شورا هستیم. باید بیاموزیم که باید باهم کار کنیم؛ چرا که ما مردم یک شهر و یک امت هستیم. در این راستا حتی رهبر انقلاب نیز تاکید کردند مسئله امت بودن فراتر از مرزهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 0
    کسی که نمی داند چه می گوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس