صنعا انفجار پیچرها در لبنان را محکوم کرد

سخنگوی دولت تغییر و سازندگی یمن با الفاظ شدیداللحنی حمله رژیم صهیونیستی و انفجار پیچرها که منجر به شهادت شماری از شهروندان غیرنظامی و زخمی شدن هزاران تن شد را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «هاشم شرف الدین»، سخنگوی دولت تغییر و سازندگی یمن اعلام کرد: این جنایت وحشیانه آشکارا قوانین بین‌المللی را نقض کرده و به‌طور وضوح حیات بشریت را نادیده می‌گیرد.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، وی در ادامه افزود: استفاده از پیجر به عنوان ابزاری برای کشتار و مجروح کردن شهروندان لبنانی در تعدادی از مناطق این کشور روح و روان تشنه یهودیان صهیونیست را نشان می‌دهد که در عطش خون‌های نادیده گرفته انسان‌ها هستند.

شرف الدین ضمن اعلام همبستگی با ملت لبنان و خانواده قربانیان این حادثه را تسلیت گفته و سکوت جامعه جهانی در قبال اقدامات وحشیانه و تروریستی دشمن صهیونیستی را محکوم کرد.

وی همچنین تاکید کرد که ملت یمن اطمینان کامل دارد که این اقدام بزدلانه، عزم و اراده مقاومت اسلامی لبنان برای شکست رژیم صهیونیستی در نبرد دفاع از لبنان و فلسطین و در راه قدس را افزایش خواهد داد.

پیش از این «محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن حمله امنیتی رژیم صهیونیستی به لبنان را که بسیاری از غیرنظامیان را تحت‌الشعاع قرار داد، محکوم و اعلام کرد این حمله جنایت و نقض حاکمیت لبنان محسوب می‌شود.

پیشتر وزارت خارجه لبنان با شدیدترین عبارات حمله رژیم صهیونیستی به دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام «پیجر» را محکوم و اعلام کرد به محض تکمیل اطلاعات درباره این حمله، به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

پس از انفجار دستگاه‌های ارتباطی در مناطق مختلف لبنان که دست‌کم ۱۱ شهید و حدود ۴۰۰۰ زخمی برجای گذاشت، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را مسؤول این حادثه دانست.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ZA ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    1 0
    چرا همه پبجرها از یک برند بودند!؟
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      اگه ازچندبرندمتفاوت بودن جای تعجب داشت!
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 0
    آخه محکوم کردن توسط صنعا چه مشکلی را حل میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس