حماس: دشمن بهای خون شهید «ابراهیم عقیل» را خواهد داد

حماس اعلام کرد که خون این شهید بزرگ و همه شهدای ما همچون شعله‌ای سوزان علیه صهیونیست‌ها خواهد بود و دشمن بهای این جنایتش را می‌دهد.

به گزارش مشرق، در پی اعلام شهادت «ابراهیم عقیل» از فرماندهان نظامی ارشد حزب الله لبنان، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت این فرمانده حزب الله را که در جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت در عصر روز جمعه به شهادت رسید، تسلیت گفت.

در بیانیه حماس به این منظور آمده است: شهادت ابراهیم عقیل، فرمانده بزرگ در راه قدس و در نبرد قهرمانانه مقاومت اسلامی لبنان برای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه، در کنار دیگر برادران در محور مقاومت، بار دیگر بر وحدت سرنوشت و راه مقاومت تاکید می‌کند.

جنبش حماس با ابراز همدردی صمیمانه با خانواده این فرمانده شهید مقاومت لبنان و رهبری حزب الله و نیز کل ملت لبنان تاکید کرد: ما عمیقاً از این فداکاری‌های بزرگ مجاهدان مقاومت اسلامی در لبنان و اصرار آنها بر ادامه حمایت و کمک به مردم فلسطین که در معرض جنایت‌های وحشیانه نئونازی‌های جنایتکار صهیونیست قرار دارند، قدردانی می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت رژیم اشغالگر، حماقتی بود که دشمن بهای آن را پرداخت خواهد کرد و خون شهید ابراهیم عقیل و سایر شهدای امت اسلامی و ملت ما که در راه قدس به زمین ریخته شده است، همچون شعله‌ای خواهد بود که دامن این رژیم جعلی و ساختگی را خواهد گرفت.

عصر روز گذشته در حمله تروریستی رژیم اشغالگر به ضاحیه بیروت، ابراهیم عقیل، از فرماندهان نظامی ارشد مقاومت لبنان به شهادت رسید.

حزب‌الله با تایید شهادت این فرمانده خود، در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبر عظیم الشأن جهادی، حاج ابراهیم عقیل(حاج عبدالقادر) امروز پس از عمری مجاهدت به برادران شهیدش پیوست. این مجاهد بزرگ در عمر پربرکت خود همواره در جهاد و فداکاری بود و باوجود خطرها و چالش‌ها، دستاوردها و پیروزی‌های ماندگاری همواره شایسته دریافت این جایگاه والای الهی بود.

حزب‌الله تاکید کرد: مایه افتخار است که امروز مقاومت اسلامی یکی از فرماندهان بزرگ خود را به‌عنوان شهید «علی طریق القدس» تقدیم می‌کند. این مصیبت وارده را به محضر حضرت ولی عصر عجل‌الله‌فرجه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به همه مجاهدان و مبارزان مقاومت در همه عرصه‌ها و به مؤمنین تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

طبق آخرین آمار، در حمله تروریستی روز گذشته صهیونیست ها به ضاحیه بیروت، ۱۴ نفر به شهادت رسیدند و ۶۶ تن هم زخمی شدند. برخی منابع هم تعداد شهدا را ۱۶ نفر اعلام کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    0 0
    حزب الله و نیروهای همپیمان باید محکم منسجم و یکپارچه تر از گذشته عمل کنند - جاسوس زیاد هست - برهه حساسی هست - نباید از هم گسیخته عمل کرد- قطعا باید پاسخ محکمی به این دشمن قدار داده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس