چرا فائزه هاشمی از فعالیت حزبی منع شد

گلرخ ایرائی از سمپات‌های منافقین در نامه‌ای که به رسانه‌های ضدانقلاب رسانده نوشته است که حمله به فائزه هاشمی به این دلیل بوده است که او تلاش داشته در انتخابات رای بدهد!

سرویس سیاست مشرق- هفته گذشته فائزه هاشمی در یک نامه سرگشاده از درون زندان نوشته بود که توسط برخی از محکومین امنیتی در زندان اولین تهدید به قتل شده است.

خانم هاشمی در بخشی از نامه خود با توصیف شرایط حاکم بر بند زنان زندان اوین شرح داده بود که بعد از انتخابات برخی از محکومین نسبت به افراد غیرهمراه با خود و یا منتقد خود با انگ‌های نادرستی چون مزدور، دارای مأموریت، آدم‌فروش، جاسوس، حکومتی، کارمند دولت در اینجا و ... واردشده و مشابه گروه‌های فشار با ایجاد فضای وحشت و خفقان سعی در ساکت کردن آن‌ها کرده و بعضاً موفق هم می‌شوند.

انتشار این نامه باعث شوک عجیب در ضدانقلاب شده و برخی از رسانه‌های ضدانقلاب به دلیل افشاگری‌های صورت گرفته از دختر هاشمی رفسنجانی انتقاد کردند. اما انتشار این نامه همچنان بازتاب‌هایی دارد از جمله برخی از افرادی که این روزها در بند نسوان اوین مشغول گذراندن محکومیت خود هستند دلایل حملات خود به فائزه هاشمی را شرح داده‌اند.

گلرخ ایرائی از سمپات‌های منافقین در نامه‌ای که به رسانه‌های ضدانقلاب رسانده نوشته است که حمله به فائزه هاشمی به این دلیل بوده است که او تلاش داشته در انتخابات رای بدهد!

این عنصر نفاق افزوده است که در زندان کلونی جریان چپ، حقوق بشری و نفاق علیه فائزه هاشی بوده و او را تهدید کرده بودند که رای دادن عواقب سختی خواهد داشت.

ادامه رفتارهای هنجار شکن از سوی محکومین امنیتی در بندهای اوین حکایت از آن دارد که میزان جرم و مجازات درباره این افراد باید از سوی دستگاه قضایی مورد بازبینی قرار گرفته و با عناصری که با قلدرمآبی به قانون تمکین نمی‌کنند برخوردهای سخت‌تری صورت پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    4 0
    به جای کلمه سمپات از "هوادار" استفاده کنیم
  • ناشناس IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    3 0
    از زندان امنیتی و سیاسی چطور نامه به شبکه های معاند میرسه؟ تو کشورمون چه خبره؟ خداوکیلی میشه دوست و دشمن رو تشخیص داد؟ اینهمه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی و ضد جاسوسی داریم اینا چکار میکنند؟ در همه موارد مصداق بارز مثل " در دروازه و سوراخ ته سوزن" هستیم. از در دروازه نمیتونیم رد بشیم اما تخصص عجیبی داریم از سوراخ سوزن رد شیم.
  • ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 1
    دروغگو
  • طاهری IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 3
    آفرین به اون شیرزنی که این حیوون رو کتک زده !!!دشمن دشمن ما دوست ماست‌!!
  • ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 1
    با این مزخرفات الباقی حبسشو نکشید دیگه
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    3 0
    آخه زنده ماندن منافقین یعنی چی اینا هم در زندان و یا بیرون عامل جنایت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس