قالیباف شهادت ابراهیم عقیل را به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به دبیرکل محترم حزب الله لبنان، شهادت فرمانده تأثیرگذار جبهه مقاومت لبنان، حاج ابراهیم عقیل و جمعی از همرزمان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان،شهادت فرمانده جبهه مقاومت لبنان، حاج ابراهیم عقیل و جمعی از همرزمان ایشان را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر ارجمند حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب الله لبنان

سلام علیکم؛

شهادت برادر مؤمن و مجاهد و از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت لبنان، حاج ابراهیم عقیل و جمعی از همرزمان ایشان را به جنابعالی و رزمندگان محور مقاومت، دولت و مردم شریف لبنان تسلیت عرض می‌کنم.

این اقدام مذبوحانه و تروریستی رژیم صهیونیستی، بار دیگر عجز و ناتوانی این رژیم جنایتکار را در رویارویی و مواجهه با رزمندگان شجاع و غیور جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان به اثبات رساند.

بی‌تردید؛ جبهه مقاومت لبنان تا پایان جنگ غزه و پیروزی نهایی ملت فلسطین مصمم‌تر از گذشته، از مردم مقاوم و ظلم‌ستیز فلسطین، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در پایان، یاد و خاطره تمامی شهداء، رزمندگان و فرماندهان محور مقاومت اسلامی را گرامی می‌داریم و معتقدیم طبق وعده‌ی الهی، إن شاءالله قدس و فلسطین آزاد خواهد شد و همه‌ مجاهدان و امت اسلامی، در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس