گاریدو عملکرد قابل قبولی داشته/ خط حمله پرسپولیس زهردارتر می شود

کارشناس فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به آینده سرخپوشان با سرمربی اسپانیایی، گفت: پرسپولیس در هر بازی بهتر از دیدار گذشته خود بوده که این نشان دهنده پیشرفت این تیم در لیگ برتر دارد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه ۳۰ شهریور به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» به پایان رسید تا سرخ‌پوشان پیش از دیدار حساس هفته ششم مقابل استقلال تهران با کسب پیروزی رو در روی رقیب سنتی خود قرار گیرند.

محمود کلهر کارشناس فوتبال، در رابطه با این بازی اظهار داشت: هرچه هفته به هفته جلوتر می‌رویم پرسپولیس روان تر بازی می‌کند و بازیکنان این تیم با برنامه در زمین بازی ظاهر می‌شوند. به نظرم «گاریدو» توانسته در مدت زمانی که هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته، شناخت کافی از فوتبال ایران و بازیکنان به دست آورد و ارتباط خوبی هم با هواداران پیدا کرده است.

او ادامه داد: پرسپولیس پیش از دیدار با آلومینیوم رو در روی الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا قرار گرفته بود و به نظرم یکی از بهترین بازی‌های ترکیبی پرسپولیس در چند سال اخیر را شاهد بودیم و نفراتی که در ترکیب تیم حضور داشتند توانستند شایستگی‌های خود را نشان دهند و شاید اگر کمی در ضربات پایانی دقت می‌کردند می‌توانستیم حتی الاهلی را شکست دهیم. بازیکنان الاهلی از ناهماهنگی ابتدایی خط دفاعی پرسپولیس خیلی زود استفاده کردند و توانستند به گل دست یابند.

گاریدو عملکرد قابل قبولی داشته/ خط حمله پرسپولیس زهردارتر می شود

کلهر تصریح کرد: مسأله‌ای که اکنون مهم خواهد بود این است که شرایط پرسپولیس نرمال است و گاریدو و دستیارانش تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و پرسپولیس با بازیکنانی که در اختیار دارد توانسته نتایج خوبی را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نفراتی که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده است، گفت: نفراتی که پرسپولیس به خدمت گرفته به مراتب بهتر از بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده‌اند. در درون دروازه هم الکسیس گندوز که الجزایری است توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در تمام نقاط زمین پرسپولیس بازیکنان شایسته‌ای را در اختیار دارد. اگر همین روند خوب پرسپولیس ادامه دار باشد این تیم بار دیگر می‌تواند عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و در لیگ نخبگان آسیا هم نتایج خوبی را مقابل تیم‌های قدرتمند عربی کسب کند.

گاریدو عملکرد قابل قبولی داشته/ خط حمله پرسپولیس زهردارتر می شود

او در پایان خاطر نشان کرد: یکسری ناهماهنگی در بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شود و امیدوارم این ناهماهنگی‌ها نیز از بین رود تا هواداران عملکرد بهتری را از تیم خود شاهد باشند. از اینکه بازیکنی مانند علی علیپور بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته اتفاق مثبتی در پرسپولیس است که نشان دهنده زهردار بودن خط حمله این تیم خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس