صهیونیست‌ها چشم‌وگوش الجزیره را در رام‌الله هم کور کردند!+ فیلم

رژیم صهیونیستی دفتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» را در شهر رام‌الله در کرانه باختری اشغالی تعطیل کرد.

به گزارش مشرق، نیروهای رژیم صهیونیستی در اقدامی که «تصمیم‌گیری با اختیارات نظامی» خوانده شده اشت، با یورش به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در شهر رام‌الله در کرانه باختری اشغالی، آن را تعطیل کرد.

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که مقامات اسرائیلی به کارمندان این شبکه دستور داده‌اند تا پیش از تعطیلی، ساختمان‌های این شبکه را ترک کنند.

این اقدام رژیم صهیونیستی در بحبوحه تشدید تنش‌ها در منطقه و افزایش فشار رسانه‌ها و سازمان‌های خبری به منظور پوشش جنگ غزه و انعکاس جنایات اشغالگران در اراضی اشغالی صورت گرفته است.

به نوشته «وفا»، نیروهای رژیم صهیونیستی اسناد و تجهیزات دفتر الجزیره را ضبط و به بهانه مسائل امنیتی، ممنوعیت ۴۵ روزه‌ای را درباره فعالیت این شبکه خبری وضع کرده است.

اتحادیه خبرنگاران فلسطینی با محکوم کردن یورش به دفتر الجزیره و تعطیلی آن، اقدام رژیم صهیونیستی را «حمله‌ای جدید علیه خبرنگاری و آزادی رسانه‌ای» توصیف کرد.

این نهاد همچننی از سازمان‌های بین‌المللی خواست تا از حقوق و امنیت خبرنگاران دفاع و به منظور محکوم کردن این اقدام و اطمینان از لغو حکم تعطیلی، اقدام فوری و مقتضی اتخاذ کنند.

این یورش و تصمیم خودسرانه و ناشی از هراس صهیونیست‌ها درباره فعالیت شبکه الجزیره پس از آن صورت گرفته است که کابینه رژیم صهیونیستی در ماه مه، فعالیت این شبکه تلویزیونی را در اراضی اشغالی ممنوع اعلام کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس