کد خبر 1644986
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
۱۷ نفر در معدن طبس محبوس هستند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملیات امدادرسانی در معدن طبس همچنان ادامه دارد و در حال حاضر ۱۷ نفر محبوس داریم که با توجه به غلظت گاز در داخل تونل هاامداد رسانی را کند تر کرده است.

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمردرباره آخرین وضعیت امدادرسانی در انفجار معدن طبس اظهار کرد: عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و در حال حاضر ۱۷ نفر محبوس داریم که با توجه به غلظت گاز در داخل تونل هاامداد رسانی را کند تر کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تدابیری که با دستور دکتر نامی اتخاذ شده، بتوانند شرایط را مهیا کنند تا امدادرسانی به این ۱۷ نفر هم به نتیجه برسد. مابقی اجسادی که به پزشکی قانونی منتقل شده است، به خانوادهها تحویل داده می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: ۱۷ نفری که به بیمارستان انتقال یافته است، حال عمومی بهتری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاهکلید معادن IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    کلید حل مشکلات معادن ..... با پول حاصل از فروش دو برج مجموعا ۲۶ طبقه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در میدان ولیعصر تهران ( که البته حالت تفریحی دارد نه یک شرکت معدنی ) میتوان همه معادن ایران را سر و سامان داد و چند معدن بزرگ را هم تجهیز کرد و ضمن تولید و درامد سرشار، هزاران شغل هم ایجاد کرد . ناگفته نماند که تاسیس این شرکت در تهران از ابتدا غیرقانونی و با تبانی برای مقاصدی خاص و منحرف بوده است .
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    اعزام تیم های پشتیبانی امداد و نجات / عملیات امدادو نجات در معدن # عملیات امداد و نجات در معدن سن خوزه شیلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس