برد جنون ‌آمیز شباب الاهلی برابر الوحده/ دبل آزمون، پاس گل نوراللهی

در نبرد بازیکنان ایرانی در لیگ برتر امارات، شباب الاهلی توانست با نتیجه ۵ بر ۴ الوحده را شکست دهد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال امارات، تیم‌های شباب الاهلی و الوحده به مصاف هم رفتند. این مسابقه با توجه به حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب دو تیم، به نوعی دربی ایرانی‌ها در لیگ امارات هم بود. شباب الاهلی، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد و احمد نورالهی هم برای الوحده توپ می‌زند.

مسابقه در حالی آغاز شد که آزمون در ترکیب اصلی شباب الاهلی و نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده قرار گرفته بود. عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

شباب الاهلی در این مسابقه برتر ظاهر شد و توانست با نتیجه پرگل ۵ بر ۴ الوحده را شکست دهد. آزمون در این مسابقه دو گل از ۵ گل شباب الاهلی را به ثمر رساند و به گلزنی‌هایش در لیگ امارات ادامه داد.آزمون پاس گل چهارم شباب الاهلی را هم به نام خودش ثبت کرد. برای الاهلی در این بازی آزمون در دقایق ۷ و ۳+۴۵، یوری در دقیقه ۱۳ و موناس دابور در دقایق ۸۸ و ۹۰ گلزنی کردند.

برد جنون ‌آمیز شباب الاهلی برابر الوحده/ دبل آزمون، پاس گل نوراللهی

عمر خربین، مهاجم سوری الوحده هم در دقایق ۳، ۳۳ و ۸۱ و پیمنتا پرز لوپز در دقیقه ۴+۹۰ برای الوحده گلزنی کرند. در این دیدار پاس گل اول خربین را، نوراللهی ارسال کرد.

در این مسابقه، آزمون ۹۰ دقیقه برای شباب الاهلی بازی کرد، عزت‌اللهی هم در دقیقه ۶۴ به جای لوکا میلیووجویچ وارد زمین بازی شد. نوراللهی هم ۸۹ دقیقه در ترکیب الوحده به میدان رفت و سپس جایش را به کروسپکی داد.

شباب الاهلی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به شارجه در رده دوم قرار گرفت. الوحده با ۶ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در دیگر بازی لیگ برتر امارات، العروبه امارات و خور فکان به تساوی یک - یک رسیدند. تک گل العروبه را محمدرضا آزادی در دقیقه ۲+۴۵ و از روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس