یدیعوت: حزب الله بیش از ۸۰۰ هزار اسرائیلی را زیر خط آتش برد

بیش از ۸۰۰ هزار صهیونیست در شعاع آتش حزب الله و مقاومت قرار گرفته و مجبور به فرار به داخل پناهگاه‌ها شده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، فقط طی یک شب حزب الله و گروه‌های شبه نظامی در عراق باعث شدند بیش از ۸۰۰ هزار شهرک نشین در شعاع آتش قرار گرفته و مجبور به فرار به پناهگاه‌ها بشوند.

در ادامه این گزاش آمده است، اهال شمال (فلسطین اشغالی) از کریات بیالیک گرفته تا ناصره، الجلیل علیا تا عکا، شفاعمر، بریکا، دالیت، کرمل و آسویا و البته بسیاری از شهرک ها، کیبوتس‌ها و روستاهای اطراف این مناطق همگی دیشب را تا صبح در پناهگاه‌ها سپری کردند.

علت فرار هم موشک باران گسترده‌ای بود که حزب الله انجام داد و باعث شد بیش از ۸۰۰ هزار نفر تحت تاثیر آن قرار بگیرند و هر چند دقیقه یکبار صدای آژیرهای خطر حمله هوایی شنیده شود.

امروز صبح هم برای اولین بار حزب الله مجموعه‌ای از موشک‌ها را به سوی کریات بیالیک شلیک کرد و باعث آسیب رساندن به شماری از ساختمان‌ها و خودروها شد که تصاویر منتشر شده نشان دهنده حجم گسترده خرابی‌های این حمله موشکی است.

این رسانه اعتراف کرد شدت حملات حزب الله به حدی شدید بود که ژنرال راوی میلو فرمانده جبهه داخلی ارتش اسرائیل فورا به این محل رفت تا از نزدیک از حجم خسارات وارد شده مطلع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس