پزشکیان: اجازه ندهیم لبنان غزه‌ای دیگر شود

رئیس‌جمهور ایران در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان خواستار جلوگیری از اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی و ممانعت از گسترش درگیری در منطقه شد.

به گزارش مشرق؛ رئیس‌جمهور ایران مسعود پزشکیان که برای شرکت در نشست مجمع‌عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد در مصاحبه اختصاصی با مجری سی‌ان‌ان فرید زکریا گفت که حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان بحرانی انسانی است که خطر واردکردن منطقه به درگیری بزرگ‌تر را به همراه دارد.

به گزارش این شبکه، پزشکیان هشدار داد که «این خطر وجود دارد که آتش وقایعی که (در لبنان) در حال رخ‌دادن است، به کل منطقه گسترش یابد».

طبق این گزارش رئیس‌جمهور ایران در پاسخ به این سؤال که آیا ایران به حزب‌الله لبنان توصیه خواهد کرد که در پاسخ به حملات اسرائیل خویشتن‌داری کند، گفت که حزب‌الله با طرفی مواجه است تا دندان مسلح است و به سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته دسترسی دارد.

وی گفت «نباید بگذاریم لبنان به غزه‌ای دیگر به دست اسرائیل تبدیل شود».

به گزارش سی‌ان‌ان، رئیس‌جمهور ایران افزود «حزب‌الله نمی‌تواند این کار را به‌تنهایی انجام دهد. نمی‌تواند به‌تنهایی مقابل اسرائیل که کشورهای غربی، اروپایی و آمریکا از آن دفاع و حمایت و تأمینش می‌کنند، بایستد».

پزشکیان با این هشدار که وقایع ممکن است به یک درگیری منطقه‌ای تبدیل شود که می‌تواند برای آینده جهان خطرناک باشد، افزود «بنابراین باید از اقدامات جنایت‌کارانه که اسرائیل در حال ارتکاب آن است، جلوگیری کنیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    یه بقال هم الان سیاست غرب رو میدونه ولی تو رفتی التماس میکنی متاسفم برا اونایی که بهت اعتماد کردن و خجالتم که صندلی شهید رئیسی رو صاحب شدی
  • عبدالله IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    چقدر موضع گیری ضعیف.( اجازه ندهیم لبنان به غزه ای دیگر تبدیل شود) . آقای پزشکیان بجای این موضع گیری ضعیف با قدرت تمام بگو چنانچه رژیم جعلی نجس اسرائیل در لبنان هم بخواد دست به جنایت بزنه علاوه بر حمایت آشکار از حزب الله خود ایران هم بطور مستقیم ضربات مهلکی را به صهیونیستهای قاتل وارد خواهد کرد. آقای پزشکیان ! اینگونه موضع گیری در مقابل جنایتکاران تاریخ نشانه ضعف و بی عرضگی است.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    صداقت بخش گمشده کلام پزشکیان است
  • صادق IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    غزه باتلاق اسرائیل شده است اگر دوست دارد بگذارید به باتلاق دوم وارد شود
  • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    تو مناظرات واسه خودی شاخ ولی اون طرف فقط ضعف و سلاح زمین گذاشتن و....
  • صداقت شفاف پور DE ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    «ما آماده‌ایم تمام سلاح‌های خود را کنار بگذاریم، به شرط آنکه اسرائیل هم همین کار را بکند و یک سازمان بین‌المللی به منطقه بیاید و امنیت را تامین کند.»
  • هادی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    این پزشکیان با هر جا مصاحبه میکنه فقط پیغام ضعف و ناتوانی صادر میکنه. من نمیتونم نمیشه امکان نداره های مناظرات اینجا داره خودش رو نشون میده. آبرویی واسه نظام نذاشته. خلایق هر چه اایق
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
    0 0
    پزشکیان حرف زدن بلد نیست،آبرو برای کشور نگذاشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس