ادامه پروازها در فرودگاه بیروت

برخلاف ادعاهای برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر لغو اکثر پروازها در فرودگاه بیروت، منابع مطلع در فرودگاه مذکور اعلام کردند که پروازهای خطوط هوایی همچنان فعال است.

به گزارش مشرق، برخلاف ادعاهای برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر لغو اکثر پروازها در فرودگاه بیروت، منابع مطلع در فرودگاه مذکور امروز سه‌شنبه اعلام کرد که پروازهای خطوط هوایی همچنان فعال است.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز به نقل از فرودگاه بیروت مدعی شد که امروز سه‌شنبه بیش از ۳۰ پرواز در این فرودگاه لغو شده است. این در حالی است که یک منبع در فرودگاه بین المللی بیروت در گفت‌وگو با روزنامه «العربی الجدید» گفت که حدود ۱۵ پرواز امروز لغو شده است.

این منبع افزود که فرودگاه همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، اما اکثر شرکت‌ها پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند و با توجه به تحولات در حال تصمیم گیری هستند. وی در ادامه گفت که پروازهای خطوط هوایی خاورمیانه همچنان فعال است.

رویارویی میان حزب الله لبنان و رژیم اسرائیل به دنبال حملات تروریستی، تخریبی و ترور این رژیم در لبنان که صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است، برای سومین روز متوالی ادامه پیدا کرد و حزب الله بعد از حمله دیروز، امروز نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم اسرائیل، ده‌ها شهرک و اهداف نظامی را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان از بامداد امروز سه شنبه تا این لحظه (قبل از ظهر) هفت بیانیه صادر کرد که آخرین مورد، مربوط به حمله موشکی این جنبش به شهرک کریات شمونه است. تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در این‌ باره نشان می‌دهد که موشک‌های حزب الله به اهداف خود اصابت کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس