.

رسانه های آمریکا از وقوع حادثه برای یک کشتی آمریکایی در آب‌های غرب آسیا و آسیب دیدن آن خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقام‌های این کشور گزارش دادند که یک کشتی نیروی دریایی آمریکا که در خاورمیانه فعالیت می‌کرد در حادثه‌ای که در دست بررسی است، آسیب دید.

آسیب به ناو تدارکاتی بیگ هورن USNS پس از آن رخ داد که این کشتی در ناو گروه هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن مستقر در سن دیگو، عملیات سوخت رسانی انجام داده بود. ناو گروه آبراهم لینکلن در بحبوحه تنش‌های شدید بر سر جنگ اسرائیل و حماس و حملات مداوم اسرائیل به حزب الله لبنان در منطقه باقی مانده است.

یک مقام نیروی دریایی ایالات متحده که خواست نامش فاش نشود، گفت که این خسارت در خاورمیانه رخ داده است، اما از توضیح بیشتر در مورد مکان آن خودداری کرد.

عکسی که ارتش ایالات متحده در تاریخ ۵ سپتامبر منتشر کرد، ملوانان روی ناو آبراهام لینکلن را نشان می‌داد که از بیگ هورن تدارکات دریافت می‌کنند، در حالی که عکس دیگری در ۱۱ سپتامبر منتشر شده بیگ هورن را در کنار ناو لینکلن نشان می‌دهد. لینکلن در حال گشت زنی در دریای عرب است.

این مقام مدعی شد که خدمه بیگ هورن سالم هستند و هیچ نشانه‌ای از نشت نفت از کشتی وجود ندارد.

یکی دیگر از مقام‌های آمریکایی که به همین دلیل نخواست نامش فاش شود، بیان کرد که کشتی توسط یدک‌کش‌های خصوصی پشتیبانی می‌شود و ارزیابی در مورد کشتی همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس