پلیس

رییس پلیس آگاهی مازندران از شهادت یک پلیس در مرزن آباد چالوس خبر داد و گفت:پلیسِ مازندران در تعقیب سارقان مسلح است.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قیصری از عملیات ویژه پل برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در شهرستان چالوس خبر داد و با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی در محور کندوان به سمت مرزن‌آباد و چالوس، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: عوامل انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجیِ این محور، ردّ یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ سفید رنگ را شناسایی و اقدامات تأمینی و هشداری را برای متوقف کردن خودرو به‌کار گرفتند.

وی اظهار داشت: راننده خودرو و سارقان با مشاهده پلیس و با استفاده از سلاح جنگی به سمت مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند که با واکنش سریع و غافلگیرانه پلیس پس از انحراف به سمتِ کنار جاده و برخورد با دیواره سنگی و کوه متوقف و با توجه به شرایط به وجود آمده با زورگیری و تهدید راننده یک دستگاه وانت نیسان از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی، گفت: در این درگیری مسلحانه یکی از مأموران انتظامی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ قیصری افزود: از شهروندان و اهالی مناطق غربی استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس