ترودو خواستار کاهش تنش میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله شد

نخست‌وزیر کانادا ضمن آنکه خواستار تنش‌زدایی میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان شد، گفت کشتار زنان و کودکان در لبنان «بسیار نگران‌کننده» است.

به گزارش مشرق، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا خطاب به خبرنگاران در نیویورک که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل رفته است، گفت: «ما باید اطمینان حاصل کنیم که غیرنظامیان باید محافظت شوند. خشونت باید متوقف شود.»

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر کانادا گزارش داد: «ما باید مطمئن شویم که تنش‌زدایی هم از سوی اسرائیل و هم حزب‌الله وجود دارد. ما باید از جان غیرنظامیان محافظت کنیم. ما باید مطمئن شویم که در حال حرکت به سمت صلح و ثبات در کل منطقه هستیم.»

در پی تجاوزات و حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۱۱ ماه است که حملاتی نیز میان این رژیم و حزب‌الله لبنان صورت گرفته است اما در هفته گذشته در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان و تشدید حملات رژیم اشغالگر، این تنش‌ها شدت گرفت.

در تازه‌ترین تحولات منطقه، رسانه‌ها امروز چهارشنبه از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تل‌آویو در مرکز اراضی اشغالی خبر دادند. رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که موشک‌های لبنان برای اولین بار در این جنگ، تل‌آویو را هدف قرار دادند. طبق ادعای رسانه‌ رسمی رژیم صهیونیستی یک موشک از لبنان به سمت تل‌آویو پرتاب و توسط سامانه پدافند هوایی رهگیری شد. جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت لبنان هم تاکنون نزدیک به ۶۰۰ شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته و ده‌ها هزار تن را آواره کرده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس