تبریک سرلشکر صفوی به مسعود پزشکیان

مشاور فرمانده کل قوا گفت: تبعیت از رهبری و در خط ولایت بودن یعنی یک قدم عقب تر یا جلوتر نباشیم و از هرگونه تندروی و کندروی پرهیز کنیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان قزوین اظهار کرد: برای حل مسایل و چالش های داخلی و خارجی باید تابع رهبری بود و در خط رهبری حرکت کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران ولایت مدار بوده و در خط رهبری حرکت می کند، تصریح کرد: همه ما باید در چالش های روز جامعه هوشمندانه حرکت کرده و تصمیم گیری های حساس و مدبرانه را به مقم معظم رهبری واگذار کنیم.

سردار پاسدار صفوی بیان کرد: انسان متعالی بیشتر از اینکه به خود توجه کند، به موضوعات و مسایل مهمی همچون امنیت، مصلحتو مشکلات کشور اهمیت می‌دهد و متناسب با آن می اندیشد.

این مسوول نظامی ادامه داد: اکنون که در شرایط حساس منطقه ای و بین المللی قرار داریم باید فهم و درک درستی نسبت به بینش و بیانات رهبری پیدا کنیم.

سردار پاسدار صفوی در ادامه به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: اعمالی که توسط این رژیم جنایتکار در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت اروپا و آمریکا بوده و اسراییل هرگز در این جنایات تنها نیست.

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد: وصیت من به شما بسیجیان این است که در مرحله نخست فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس را خوب بشناسید، چون بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است که باید آن را فهمید و به آن عمل کرد.

سردار پاسدار صفوی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان هرکدام به صورت فردی و گروهی باید در شناخت شهدا پیشگام باشند و به سراغ تفکرات و اندیشه های آنها بروند.

وی یادآور شد: امروز فرصت مغتنمی است که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کرده و از اخبار و واقعیت‌های دوران جنگ آگاه شویم، همچنین تغییر و تحولات محیط و اجتماعی کوشش کنیم تا با بصیرت و آگاهی جریان مثبتی در فضای مجازی ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 2
    درود بر سردار
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    احسنت بر شما
  • US ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر شما سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس