اسامه حمدان: مذاکرات آتش‌بس هنوز وارد جزئیات نشده است

اسامه حمدان، مقام ارشد سازمان حماس: دشمن صهیونیستی به دنبال جدا کردن جبهه‌های مقاومت از یکدیگر است اما هرگز به این هدف خود نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش حماس، درباره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و قتل عام و مجروح کردن هزاران غیرنظامی در این کشور طی چند روز گذشته، اعلام کرد: ما به مردم خود در لبنان و نیز مقاومت این کشور که کنار غزه ایستاده‌اند، درود می‌فرستیم و از آنها قدردانی می‌کنیم.

حمدان در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: معادله امروز، توقف همه جانبه تجاوزات رژیم صهیونیستی در همه جبهه‌ها در ازای توقف عملیات‌های مقاومت در فلسطین و لبنان است. در این میان، دشمن صهیونیستی می‌خواهد که جبهه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان را از یکدیگر جدا کند تا آنها منزوی شوند و تنها بمانند؛ اما هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

وی تاکید کرد: برادران ما در جبهه‌های مقاومت در لبنان، یمن و عراق، از اهداف و نیات دشمن آگاهی کامل دارند و طرف آمریکایی هم به خوبی از خواسته‌های مقاومت فلسطین و لبنان که پایان تجاوز و اشغالگری صهیونیست‌هاست، آگاهی دارد.

این رهبر حماس خاطرنشان کرد: این آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند که در برابر موضع بین المللیِ حامی غزه ایستاده‌اند و از رژیم اشغالگر و جنایات آن حمایت می‌کنند. ما هرگز به دنبال طولانی شدن دوره جنگ و تجاوزات دشمن علیه غزه و لبنان نیستیم. عدم توقف تجاوزات علیه غزه به معنای دادن فرصت به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر بود که تجاوز به لبنان را آغاز کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس