نتانیاهو فردا راهی نیویورک می‌شود

ساعاتی بعد از آن که در گزارش‌های رسانه‌ای ادعا شد که مقامات انتظار دارند ظرف چند ساعت آینده در لبنان آتش‌بس برقرار شود، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی این گزارش‌ها را رد کرد.

به گزارش مشرق، به گزارش تایمز اسرائیل، دفتر نتانیاهو امروز اعلام کرد که آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله «یک پیشنهاد آمریکایی-فرانسوی است که نخست‌وزیر حتی به آن پاسخ نداده است».

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در این بیانیه همچنین گزارش شبکه 12 تلویزیون اسرائیل مبنی بر این که نتانیاهو دستور داده که ارتش این رژیم حملات در لبنان را کاهش دهد، خلاف واقع خواند و گفت «نخست‌وزیر به ارتش اختیار داده که با تمام قوا به حمله ادامه دهد» و افزود «جنگ در غزه تا رسیدن به تمام اهداف جنگی ادامه خواهد یافت».

امروز برخی رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که احتمال برقراری آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله طی ساعات آتی وجود دارد.این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که حملات علیه لبنان ادامه دارد و موج جدید عملیات هوایی آغاز شده است.

پیش‌ازاین، آمریکا، استرالیا، کانادا، کشورهای اتحادیه اروپا از جمله فرانسه، آلمان و ایتالیا، و همچنین ژاپن، عربستان، امارات و قطر در بیانیه‌ای مشترک خواهان آتش‌بس موقت 21 روزه در لبنان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جنگ طولانی میشه
  • TR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    چقدر پررو این نتانیابو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس