جهان خواهان آتش‌بس در مرز لبنان است

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا درحالیکه همچنان تجاوزات رژیم صهیونیستی به حوالی بیروت ادامه دارد، از مطالبه جهان برای برقراری آتش بس در مرز لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، بلینکن به شبکه ام.اس.ان.بی.سی گفت: جهان یعنی همه کشورهای کلیدی در اروپا و منطقه به صراحت در مورد نیاز برای آتش بس صحبت می‌کند.

وی تاکید کرد که امروز پنجشنبه با مقام‌های اسرائیلی در نیویورک دیدار خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهرماه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت های گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شد که به پناهگاه‌ها بروند.

همچنین امروز رژیم صهیونیستی بار دیگر به منطقه ضاحیه در بیروت حمله هوایی کرده و خسارات زیادی را به بار آورده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    این پلید دروغ میگه
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    بلینکن گفته: جهان یعنی همه کشورهای کلیدی در اروپا و منطقه به صراحت در مورد نیاز برای آتش بس صحبت می‌کند. صحبت از این واضحتر؟ به صراحت گفته منظورشان از جهان، این چند کشور اروپایی است. احمق های غربگدایی که حرف اینها را نشخوار می کنند بدانند و بفهمند منظور آمریکایی ها از جهان، همه جهان نیست. بلکه نوکران خودشان را جهان می گویند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس