کد خبر 1646362
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
رئیس‌جمهور به تهران بازگشت

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع‌ عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، دقایقی پیش با استقبال محمدرضا عارف وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، دکتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور اسلامی ایران عصر امروز پنج‌شنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۳ و در پایان سفر کاری فشرده به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با استقبال معاون اول رئیس‌جمهور به تهران بازگشت.

در این سفر، محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، مهدی سنایی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، محسن حاجی‌میرزایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، علی طیب‌نیا مشاور عالی رئیس‌جمهور و سید محمد مهدی طباطبایی معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور و عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، دکتر پزشکیان را همراهی می‌کردند.

دکتر مسعود پزشکیان در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در نشست سران میثاق آینده نیز سخنرانی کرد و دیدارهایی نیز با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی داشت.

رئیس جمهور نشست‌هایی نیز با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا داشت و ضمن تشریح مواضع کشورمان، به سوالات آنان پاسخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس