روایت طائب از پیام آمریکا به حزب‌الله/ تل‌آویو دیگر امن نیست

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل به هیچ وجه آمادگی برای نبرد زمینی را ندارد؛از همین رو آمریکا درحال تلاش گسترده برای واسطه گری و برقراری آتش بس است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جهاد تبیین در حسینیه ثارالله دزفول، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشحالم که به این مناسبت در شهر استقامت دزفول عزیز حضور پیدا کردم.

وی اظهار کرد: قدرت‌ها یک فرآیند شکل‌گیری و سپس فرآیند تثبیت و توسعه دارند و پس از اینکه در نظم جهانی قرار می‌گیرند، فرآیند تضعیف شروع می‌شود و به سمت شکست هژمون و بعد فروپاشی می‌رود. اگر به فرآیند انقلاب‌های مختلف از جمله انقلاب اکتبر شوروی نگاه کنید همین روند را خواهید دید.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۹ سال پیش نیز ۱۳ مستعمره بریتانیا با هم وحدت پیدا کردند و طی بیانیه‌ای استقلال آمریکا را اعلام کردند، گفت: ۱۳ سال گذشت تا ارزش‌های خود را تثبیت و قانون اساسی آمریکا را تصویب کردند. پس از سقوط شوروی، اوج‌گیری آمریکا آغاز شد.

مشاوره فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از سال ۲۰۰۰ افول آمریکا شروع شد گفت: در آخرین سند امنیت ملی آمده که در ۲۵۵ سالگی انقلاب آمریکا مشخص می‌شود که ما به اهداف می‌رسیم، فرومی‌پاشیم یا نظام جهانی از تک قطبی به سمت چندقطبی خواهد رفت. سال ۲۰۳۰ سال سرنوشت‌ساز برای آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه با فروپاشی امپراطوری عثمانی بخشی از سرزمین فلسطین را به یهودیان اختصاص دادند، گفت: تا سال ۲۰۰۰ روند اوج اسرائیل بود و پس از آن افول اسرائیل آغاز شد. هر دو جناح داخلی این رژیم می‌گویند در ۸۰ سالگی سرنوشت اسرائیل مشخص می‌شود.

طوفان‌الاقصی هیمنه اطلاعاتی و نظامی اسرائیل و آمریکا را شکست

طائب ادامه داد: در هفتم اکتبر حماس حمله پیش‌دستانه انجام داد و اسرائیل و آمریکا دیدند نمی‌توانند در خط با حماس بجنگند و شروع به بمباران کردند و یک نمایشگاه بزرگ جنایت از لیبرال‌دموکراسی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هر نوع جنایتی از جمله کشتار زنان و کودکان در این نمایشگاه دیده می‌شود، گفت: امروز هم در حال بمباران ملت لبنان هستند و ظرف چند روز بیش از ۵۰۰ نفر را شهید و هزاران نفر رو مجروح کردند. آن روز که آمریکا و شوروی پشت صدام ایستادند و ایران را بمباران کردند آیا منجر به پیروزی شد؟

مشاوره فرمانده کل سپاه گفت: شما مردم دزفول و اندیمشک این را دیدید و لمس کردید و می‌فهمید که امروز مردم غزه و لبنان چه می‌کشند.

وی ادامه داد: به منافقین در عراق پایگاه دادند و آن‌ها را آماده و تجهیز کردند که ایران را در درازمدت با منافقین درگیر کنند و در نهایت هم در عملیات مرصاد مقابل رزمندگان اسلام شکست خوردند.

وی با بیان اینکه آمریکا ۳ برابر توانِ خود در عملیات وعده صادق را در منطقه آورده که وعده صادق دوم شکل نگیرد گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی با ایدئولوژی انقلاب‌های دیگر متفاوت است و می‌گوید قدرت مال خداست.

مشاوره فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هرچقدر به پایان عمر اسرائیل و به پایان هژمونی آمریکا نزدیک‌تر بشویم دست‌وپا زدن این‌ها هم بیشتر می‌شود گفت: فقط یک‌سوم محموله پیجرهای آلوده تحویل شده بود. انفجار پیجرها یکی از همین دست‌وپا زدن‌ها بود که برای روز مبادا طراحی کرده بودند ولی زودتر مجبور به انجام آن شدند.

طائب گفت: در عملیات اربعین آمریکا برای حزب‌الله پیغام فرستاد که ما داریم جمع می‌کنیم و شما پاسخ ندهید. بعد گفتند پاسخ سنگین ندهید و موشک بالستیک نزنید.وقتی حزب‌الله، تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد یعنی دیگر نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد.

وی افزود: اسرائیل به هیچ وجه آمادگی برای نبرد زمینی را ندارد از همین رو آمریکا در حال تلاش گسترده برای واسطه‌گری و برقراری آتش‌بس است.

افکار جهانی دیگر نمی‌پذیرد توافق ابراهیم شکل بگیرد

مشاوره فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است انسجامی را که در کشور وجود دارد با دوگانه‌سازی‌های کاذب و با تهدیدهای امنیتی مختل کند، گفت: دوگانه‌های کاذب با کشورهای منطقه تحت عناوین ایرانی افغانی، ایرانی روسی، ایرانی آذربایجانی شروع کنند.

وی با اشاره به گشایش‌هایی که در دولت شهید رئیسی ایجاد شد، گفت: دولت سیزدهم ضمن توسعه روابط با همسایگان، هیچگاه نگفت می‌خواهم روابطم با کشوری قطع کنم؛ امروز همه فهمیده‌اند داشتن قدرت مهم است و قرار گذاشتن با آمریکا فایده‌ای ندارد.

طائب با بیان اینکه جریان غرب‌گرا آمد تمام مکانیسم دورزدن تحریم‌ها را از بین برد، گفت: مگر قرار نبود با شکل‌گیری برجام چرخ اقتصاد بچرخد؟ اما دیدیم که چنان نشد.باید در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت کرد. این مسیر به فضل الهی با هدایت‌های رهبری به پیش خواهد رفت و این استقامت مردم نتیجه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    3 1
    ما که همه اش می گیم زمینی حمله کنید کسی گوش نمیده
    • سیدمحسن IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
      0 0
      احمقهایی مثل شما میخواهید ایران رو وارئد جنگ کنید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    2 1
    به امید موفقیت حزب الله
  • ارغنون PL ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    2 0
    لعنت بر اسراییل غاصب
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    2 0
    احسنت بر شما
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    3 1
    نباید به اسراییل فرصت داد تا تجدید قوا کنه باید از ریشه نابودش کنیم
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 2
    اسراییل با هر طرح آتش بسی که پیشنهاد شده دارد مخالفت می کند و این خلاف تحلیل شما را نشان میدهد. وحدت و همدلی با سیاستهای دولت در حال حاضر بایستی در الویت قرار گیرد نه سلایق شخصی و گروهی
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 0
    هیچ کجای دنیا برای اسراییل امن نیست
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    1 0
    آقای طائب تحلیل شما کاملا درست هست لیکن بدانید صهیونیست ها هم دستشان خالی نیست. ترور هنیه در تهران نشان از نفوذ اینا در ای آن دارد. ترور فرماندهان مقاومت لبنان یعنی قدرت آنها و ضعف ما. لازمه در تجهیز خو مان به قدرت تجدید نظر کنیم
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 1
    بهترین ارمغان برای ملت های لبنان و غزه صلح است بهتر است بر طبل جنگ نگویید چون تنها کسی که زیر آورار بمب ها و موشک ها می ماند مردم عادی هستند پس اینقدر بر طبل جنگ نکوبید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس