کد خبر 1646752
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

معرفی هتل چهارباغ اصفهان با عکس و آدرس

به گزارش مشرق، هتل چهارباغ اصفهان یکی از هتل‌های نوساز این شهر است که فعالیت خود را در سال 1402 در خیابان چهارباغ عباسی آغاز کرده است. این هتل 5 ستاره اصفهان با فراهم کردن امکانات کامل در فضایی دلنشین، اقامتی راحت را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

اگرچه هتل چهارباغ اصفهان ساختمانی نوساز و تازه تأسیس دارد؛ اما ظاهر آن به سبک معماری سنتی و اصیل ایرانی تزئین شده است. در جای‌جای فضای داخلی هتل نیز المان‌های سنتی دیده می‌شود که در ترکیب با دکوراسیون لوکس و مدرن جلوه‌ای خاص پیدا کرده است.

هتل چهارباغ اصفهان کجاست؟

همان‌طور که گفتیم هتل چهارباغ اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. برای رسیدن به این هتل باید پس از رسیدن به خیابان چهارباغ وارد خیابان شیخ بهایی شوید و سپس به کوچه ارفعی بروید تا ساختمان زیبا و مجلل هتل چهارباغ را ببینید.

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. با اقامت در هتل چهارباغ اصفهان زمان کافی برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان را خواهید داشت و تا حد زیادی در زمان رفت و آمدتان صرفه‌جویی می‌شود.

از جاهای دیدنی نزدیک به هتل چهارباغ اصفهان می‌توان به موزه موسیقی، بوستان هشت بهشت، پردیس سینمایی چهارباغ، بازار اصفهان و خانه تاریخی ملاباشی اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل مجلل تا میدان نقش جهان نیز کمتر از 4 کیلومتر است که هرگاه اراده کنید می‌توانید برای خرید و سرگرمی به آنجا بروید.

امکانات هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ مدرن‌ترین هتل 5 ستاره اصفهان در دل بافت تاریخی شهر است که امکانات متعددی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. برخی از امکانات این مجموعه اقامتی را در ادامه آورده‌ایم.

  • سالن بیلیارد
  • اتاق بازی کودکان
  • اتاق بازی‌های رایانه‌ای
  • مرکز اسپا و خدمات ماساژ
  • آرایشگاه و پیرایشگاه
  • استخر، سونا و جکوزی
  • پارکینگ
  • سالن چندمنظوره برای برگزاری همایش، سمینار و جشن‌ها با امکانات صوتی و تصویری

معرفی هتل چهارباغ اصفهان با عکس و آدرس

رستوران های هتل چهارباغ اصفهان

علاوه بر امکانات فوق دو رستوران و یک روف گاردن با فضایی دلچسب نیز در هتل چهارباغ فعالیت دارند که شما را از غذا خوردن در رستوران‌های سطح شهر بی‌نیاز می‌کند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا طبخ می‌شود و در محیطی تمیز و بهداشتی سرو می‌شود. همچنین یک کافی‌شاپ با فضایی دنج و دوستانه نیز در این هتل 5 ستاره وجود دارد که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم و دسرهای لذیذ را امتحان کنید. در ادامه سری به هر کدام از رستوران‌های هتل چهارباغ اصفهان می‌زنیم و از حال و هوای هر کدام برایتان می‌گوییم.

رستوران اسپاتنا

رستوران اسپاتنا در طبقه همکف هتل چهارباغ اصفهان قرار گرفته و چشم‌اندازی رو به لابی دارد. معماری این رستوران تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است و میز و صندلی‌هایی لوکس دارد. در این رستوران نقاشی‌های زیبا از جاهای دیدنی اصفهان بر روی دیوارها دیده می‌شود که همین امر جذابیت رستوران را دوچندان کرده است.

در رستوران اسپاتنا با غذاهایی خوشمزه از شما پذیرایی می‌شود. در این ستوران از ساعت 12:30 تا 15:30 ناهار و از ساعت 19:30 تا 22:30 وعده شام سرو می‌شود. ظرفیت این رستوران 170 نفر است و در آن انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب، خورشت، سالاد، پیش غذا، خورشت ماست و بریان اصفهان سرو می‌شود. همچنین بد نیست بدانید که استفاده از رستوران اسپاتنا برای عموم مردم آزاد است.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه هتل چهارباغ اصفهان در نیم‌طبقه هتل قرار گرفته و فضایی مدرن و امروزی دارد. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و فرنگی برای وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شود. همچنین بوفه صبحانه هتل چهارباغ اصفهان نیز در رستوران فیروزه بین ساعت 7 تا 10 سرو می‌شود.

صبحانه هتل چهارباغ آیتم‌های جذاب و خوشمزه‌ای دارد و برای مهمانان مقیم هتل رایگان است. از غذاهای معروف رستوران فیروزه می‌توان به سوپ‌های خوش‌طعم، انواع پیتزا، استیک، ماهی، میگو، پاستا و برگر اشاره کرد. ظرفیت این رستوران نیز همچون رستوران اسپاتنا 170 نفر است.

رستوران مهتاب

رستوران مهتاب یا همان روف گاردن هتل چهارباغ اصفهان از خاص‌ترین رستوران‌های این هتل مجلل است. این رستوران از فضایی سبز و دل‌انگیز برخوردار است که با دیزاینی امروزی طراحی و چیدمان شده است.

روف گاردن یا بام باغ هتل چهارباغ اصفهان چشم‌اندازی زیبا رو به شهر دارد و مکانی ایده‌آل برای صرف غذا و استراحت است. این باغ رستوران با گل و گیاهان زیبا و رنگارنگ و آب‌نماهای تماشایی تزئین شده و فضایی زنده و بانشاط دارد.

رستوران مهتاب در شب به دلیل نورپردازی‌های زیبا به مکانی رمانتیک برای قرارهای دوستانه و عاشقانه تبدیل می‌شود. این رستوران بهترین انتخاب برای دورهمی‌ها، جلسات کاری و برگزاری مراسم ویژه است که قرارهای شما را به‌یادماندنی می‌کند.

این رستوران دارای میز و صندلی‌های لوکس و نشیمن‌های راحت است که صرف غذا را برایتان دلچسب‌تر می‌کند. در روف گاردن هتل چهارباغ انواع غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌های تازه و کیک و شیرینی‌های خوشمزه در فضایی باز سرو می‌شود. این رستوران از صبحانه تا شام در خدمت مهمانان است.

معرفی هتل چهارباغ اصفهان با عکس و آدرس

کافی ‌شاپ هتل چهارباغ

کافی‌شاپ هتل چهارباغ در لابی هتل قرار گرفته است و فضایی راحت و صمیمی دارد. در منوی این کافه آیتم‌های جذاب و متنوعی شامل انواع قهوه، چای، دمنوش، ماکتیل، اسموتی، فراپه، میلک شیک، پانچ، بستنی و دسر دیده می‌شود.

اتاق های هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ اصفهان دارای ساختمانی چهار طبقه با 138 واحد اقامتی است. واحدهای این مجموعه شامل اتاق‌های سینگل، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق‌های سه تخته تریپل، اتاق‌های کانکت، مینی سوئیت، سوئیت جونیور و سوئیت رویال می‌شود.

تمامی اتاق های هتل چهارباغ اصفهان با تجهیزات مدرن و شیک پر شده‌اند و فضایی آرامش‌بخش و دلنشین دارند. از امکانات موجود در این اتاق‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان، سیستم سرمایش و گرمایش، پخش موسیقی و مینی بار اشاره کرد. ملزومات بهداشتی، مبلمان، میز توالت، آباژور، کمد لباس و تخت‌خواب‌های استاندارد از دیگر امکاناتی است که در اتاق‌های هتل چهارباغ مشاهده می‌شود.

معرفی هتل چهارباغ اصفهان با عکس و آدرس

نظرات درباره هتل چهارباغ اصفهان

اگرچه مدت زیادی نیست که هتل چهارباغ اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده، اما در همین مدت کوتاه توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. این هتل مجلل به واسطه ارائه امکانات مناسب، امتیاز بالایی را از مهمانان خود کسب کرده است.

آنچه در نظرات درباره هتل چهارباغ مهمانان به کرات تکرار شده، دسترسی آسان به اماکن تاریخی، پرسنلی محترم و مجرب، اتاق‌های مجهز و تمیز و کیفیت خوب غذاها بوده است. البته توجه کنید که هتل در خیابانی با ورودی و خروجی باریک قرار گرفته که همین امر رفت‌وآمد به هتل را کمی دشوار می‌کند.

رزرو هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ اصفهان یکی از هتل‌های نوساز و لوکس این شهر در بافت تاریخی شهر است. این هتل نه‌تنها امکانات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ بلکه موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای نیز دارد.

برای اقامت در این هتل 5 ستاره و رزرو هتل های اصفهان شما می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این سایت معتبر سال‌هاست که در زمینه رزرو هتل در کشور فعالیت دارد و با ارائه اطلاعات درست و تخفیف‌های هیجان‌انگیز توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. ایران هتل آنلاین جزئیات جالبی را درباره اقامتگاه‌ها با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد و به شما کمک می‌کند تا با شناخت کامل آن‌ها، بهترین هتل را برای خود رزرو کنید. با رزرو هتل از این سایت قابل‌اطمینان دیگر نیاز نیست نگران امنیت و قیمت محل اقامت خود باشید و می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس