قالیباف شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت؛ هم‌سنگر و هم‌رزم مردم غزه و لبنان در میدان نبرد خواهیم بود

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: ما به لطف و یاری خدا، تا همیشه هم‌سنگر و هم‌رزم مردم مظلوم و مقاوم غزه و لبنان در میدان نبرد خواهیم بود.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت سید مقاومت و دبیرکل جانفدای حزب‌الله لبنان حجت الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

محمد باقر قالیباف در این پیام افزود: پناه بی‌پناهان و سید مقاومت، محبوب قلب مستضعفان جهان، رهبر فداکار و مجاهد خستگی‌ناپذیر، دبیرکل صادق، شجاع، جانفدا و پرهیزکار حزب‌الله لبنان برادر دوست‌داشتنی و فرمانده رشید اسلام ابوالشهید جناب آقای سید حسن نصرالله (قدّس الله نفسه الزّکیه) به دست باند جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: رحمت خدا بر آن عالم ربّانی و لعنت و نفرین ابدی تاریخ بر تبهکاران خون‌آشام صهیونیست که دستشان به خون پاک‌ترین بندگان خدا آغشته است و وجود منحوسشان بزرگترین لکۀ ننگ تاریخ بشریت است. حامیان ددمنش صهیونیست‌ها و در رأس آنها رژیم آمریکا با پشتیبانی همه‌جانبه، تسلیح و حمایت بی حد و مرز از این تبهکاران بین‌المللی در تمام‌ خون‌های ریخته‌شده اعم از خون زنان و کودکان مظلوم و آوارگان و بی‌پناهان شریک هستند و چهرۀ خبیث خود را بیش از گذشته برای تمام مردم جهان آشکار می‌کنند.

در این پیام آمده است: شهید سید حسن نصرالله در راه هدف مقدس و الهی خود که دفاع از اسلام و مقابله با ظلم و تجاوز و آزادی قدس شریف بود به شهادت رسید و تا آخرین نفس در جهانی آکنده از ظلم و جنایت و تزویر و فریب، پاسدار آرمان‌های بلند اسلام و ارزش‌های انسانی بود. به او که عمر شریف خویش را صرف مبارزه‌ای مقدس کرد و در نهایت به فیض شهادت و سعادت ابدی نائل آمد، غبطه می‌خورم.

قالیباف افزود: شهید سید حسن نصرالله در عمر پربار و پر برکت خود دستاوردهای بی‌شماری در راه عقب راندن دشمن صهیونیست و تأمین امنیت ملت لبنان و رفع اشغال از آن سرزمین به دست آورد و مسیر آزادی قدس شریف را با هوشمندی و درایت تسهیل کرد؛ او در زمان تهاجم وحشیانۀ نیروهای تکفیری به مردم منطقه، بزرگترین یار و یاور زنان و کودکان و مظلومان بود و دشمن تکفیری را از تعدی و تجاوز به بی‌پناهان مسلمان یا غیر مسلمان بازداشت. این شهید عالی مقام، الگوی نسل آیندۀ مجاهدان و باورمندان به آرمان مقاومت در سراسر جهان خواهد ماند. راه پرافتخار او که همان راه انبیاء و اولیاء الهی و عموم عدالت‌طلبان و ظلم‌ستیزان جهان بود توسط یاران و دوستداران و شاگردانش در تمام دنیا ادامه خواهد یافت. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان، حزب الله سرافراز رقم خواهد زد و همانگونه که ایشان ایستادن در کنار مردم لبنان و حزب‌الله و یاری دادن آنها را بر همۀ مسلمانان فرض دانستند، ملت مقاوم و سربلند ایران نیز همچون گذشته و با تمام توان در این مسیر در کنار ملت مظلوم و عزیز لبنان خواهد ایستاد و راه روشن آن شهید را ادامه خواهد داد؛ ما به لطف و یاری خدا، تا همیشه هم‌سنگر و هم‌رزم مردم مظلوم و مقاوم غزه و لبنان در میدان نبرد خواهیم بود.

رئیس مجلس در پیام تصریح کرد: شهادت مظلومانۀ شهید سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) را که پاداش مجاهدت مخلصانه و مستمر آن حکیم مبارز بود به ساحت بقیة الله الأعظم، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف لبنان و ملت‌های مسلمان منطقه و عموم آزادی‌خواهان جهان به ویژه جوانان عزیز و مجاهد و تاریخ‌ساز و پاکباز و مخلص حزب الله لبنان و خانوادۀ مکرم و معزز ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت بی‌دریغ الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس