درویش: پرسپولیس در قبال بیرانوند کوتاهی نکرد؛ رای پرونده سریع‌تر اعلام شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال، خواهان اعلام هرچه سریع‌تر رای کمیته انضباطی درباره پرونده شکایت این تیم از دروازه‌بان سابقش شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به طولانی شدن اعلام رای شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند، گفت: نگرانی هواداران باشگاه پرسپولیس را کاملا درک می‌کنم. اینکه رای پرونده شکایت از یک بازیکن این همه به درازا بکشد و حواشی زیادی را با خود داشته باشد، بی‌تردید در فوتبال ما بی‌سابقه یا کم‌سابقه است و به همین دلیل ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس بابت به درازا کشیدن این پرونده را درک می‌کنم. به‌ویژه این که هر روز شایعاتی برای به حاشیه رفتن این پرونده به گوش می‌رسد.

وی ادامه داد: با وجود تمام این مسائل به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس، از هواداران متعصب و همیشه همراه آن درخواست می‌کنم تا همچنان صبوری پیشه کرده و خویشتن‌داری خود را حفظ کنند تا رای بدون هیچ حرف و حدیثی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اعلام شود.

درویش گفت: فراموش نکنیم که تیم بزرگ پرسپولیس روز دوشنبه دیدار بسیار حساسی را در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در پیش دارد و باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مجموعه کادر فنی و بازیکنان با تمرکز کامل پا به این میدان حساس گذاشته و به امید خدا روند خوب و موفقیت آمیز خود را دنبال کنند. به همین دلیل از هواداران متعصب باشگاه پرسپولیس این درخواست را دارم تا با خویشتن‌داری، به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: کاملا شفاف و روشن است که تمام اسناد و مدارک مورد نیاز به شکل رسمی از سوی باشگاه در اختیار کمیته‌های تصمیم‌گیرنده فدراسیون فوتبال و به ویژه کمیته محترم تعیین وضعیت قرار گرفته است و همانطور که بارها عنوان شد، باشگاه پرسپولیس هیچ کوتاهی و کم‌کاری در قبال بازیکن مورد نظر انجام نداده است. به همین دلیل مطمئن هستیم که با بررسی کامل و موشکافانه پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس، رایی کاملا شفاف و عادلانه اعلام خواهد شد و به شخصه امیدوارم با توجه به طولانی شدن صدور حکم، هرچه سریع‌تر و و طی چند روز آینده حکم نهایی صادر و اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس