کد خبر 1647197
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش مشرق، حجت الاسلام پناهیان در ویراستی نوشت:

یقین بدانید شهادت سید مقاومت و فرماندهی معظم حزب الله لبنان، آغاز عالی‌ترین نصرت الهی است و اندوه عظیم امت اسلام تماما سرمایه فتح نهایی خواهد شد و خشم نیروهای مقاومت دیگر فرصت به دشمن نخواهد داد. همچنانکه همواره در نیم قرن اخیر همه مظلومیتها بطور پیچیده‌ای عامل پیروزی شده‌اند.

در طول تاریخ تشیع کدام کتاب علمی به قدر عمل او حقانیت شیعه را در جهان اسلام به اثبات رسانده است؟ در طول تاریخ اسلام کدام فرمانده به قدر او مستقیما با یهود عنود جهاد پیروزمندانه داشته است؟ در طول تاریخ مبارزه با ظلم کدام آزاده‌ای به اندازه او برای آزادی‌خواهی مسلمانان افتخار آفریده است؟

ما تا ابد به او افتخار می‌کنیم و برای همیشه داغدار او خواهیم بود. اگرچه شهادتش مژده فتح داد و مرگ سازشکاری را رقم زد و راه بازگشت به دوران استضعاف را مسدود کرد و ضرورت سرعت در اقدام همه جانبه برای نابودی کامل دشمن صهیونیستی را به اثبات رساند.

بنای رفیع مقاومت را در یک سازمان جهادی و جهانی سامان داد، همانند شجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء که هرآن میوه خواهد داد و هرگز ضعیف نخواهد شد. یادمان باشد وقتی سید عباس موسوی شهید شد چقدر غریب بودیم و از آن ضعف به قدرت امروز رسیده‌ایم یقین داشته باشید در آینده بسیار قوی‌تر خواهیم شد.

واکنش پناهیان به شهادت سید حسن نصرالله

واکنش پناهیان به شهادت سید حسن نصرالله

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس