قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به مناسبت شهادت سردار نیلفروشان در پیامی نوشت: رژیم‌ سفاک و متجاوز صهیون، در جنایتی ددمنشانه با بمباران منطقۀ ضاحیۀ بیروت، جمعی از مجاهدان خدوم جبهۀ مقاومت و مدافعان حریم اسلام را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر ناتوانی خود را از رویارویی با رزمندگان اسلام نمایان‌تر سازد.

وی افزود: شهید سرافراز، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار نظامی سپاه پاسداران در دفاع از آرمان‌های اسلام و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و در حین انجام وظیفه، همراه با مجاهد نستوه و رهبر شجاع جبهۀ مقاومت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به شهادت رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان و رزمندگان جبهۀ مقاومت، ملت شریف ایران و خانوادۀ بزرگوار شهید، علوّ درجات و رضوان الهی برای این فرمانده والامقام را در جوار ارواح طیبۀ شهدا از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار "عباس نیلفروشان" از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی به همرزمان شهیدش پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسماعیل IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    1 0
    خیلی آدم ضعیفی هستی. برای چی نمیگی ما حتما به اسراییل جمله میکنیم ما خیلی بدبخت هستیم چنین مسولانی داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس