اهمیت رفع مشکلات سالمندی میان جامعه ایثارگری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت رفع مشکلات سالمندی میان جامعه ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم هم‌اندیشی سالمندی در ایثارگران که روز یکشنبه، هشتم مهرماه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید مقاومت، سید حسن نصرالله و شهدای وقایع اخیر لبنان گفت: فاجعه دردناکی که در لبنان اتفاق افتاد بسیار سخت بود، همانند زمانی که ما در دوران اسارت در اردوگاه تکریت بودیم که شرایط خاصی داشت و پس از مدتی خبر شهادت امام راحل (ره) را در اردوگاه شنیدیم.

وی افزود: امروز باید این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت و امیدواریم خداوند به مردم نجیب لبنان صبر عنایت کند. در سال ۶۰ نیز ما در چنین شرایطی قرار داشتیم که در یک برهه زمانی، رییس جمهور، نخست‌وزیر، نمایندگان مجلس، رییس دیوان عالی کشور و تعدادی از فرماندهان جنگ شهید شدند و کیلومترها از خاک کشورمان نیز در اشغال دشمن بود، اما شهدا به ما عزت دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوع هم‌اندیشی سالمندی اشاره کرد و افزود: نرخ رشد سالمندی بالاست اما تفاوت جدی تری با بقیه دارد که باید بر آن متمرکز شویم و بدانیم که سالمندی جامعه ایثارگری با بقیه متفاوت است. جانباز عزیز ما که پا به سن می‌گذراند تازه مشکلاتش شروع می‌شود، آزادگان و والدین شهدا هم همینطور، تغییرات کمی و کیفی در جامعه و همچنین به دلیل تالم روحی، آثار غیر ارادی بر انسان‌ها دارد.

اوحدی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای جدی بیمه دی باید بحث سالمندی باشد، در حال حاضر گنجینه عظیم از برکت و ثروت در اختیار ماست که با کوچکترین بی تفاوتی خودمان را از آن محروم می‌کنیم.امیدواریم بتوانیم در زمینه خدمت به جامعه ایثارگری سالمندی قدم‌های خوبی برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس