نکونام: هدف اول‌مان دفاع از جایگاه و اصالت استقلال در آسیاست

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با السد حضور پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) در قطر به مصاف السد خواهد رفت. جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی برابر این تیم گفت: هدف اول ما دفاع از جایگاه، قدمت و اصالت باشگاه استقلال در آسیا است، با حفظ تمرکز و دقت کافی تلاش خواهیم کرد تا در بازی برابر السد به موفقیت دست پیدا کنیم. توقع هواداران استقلال کسب پیروزی در این بازی است و به همین دلیل ما با انرژی و توان فراوان به مصاف حریف نام آشنای خود خواهیم رفت تا با دست پر از میدان خارج شویم. ما یقین داریم بازی برابر السد، بازی آسانی برای استقلال نخواهد بود.

جواد نکونام ، سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه توضیحات خود گفت: ما تمرکز کافی برای دیدار مقابل السد را داریم. می‌دانیم تیم السد تیم قابل احترامی است. آن‌ها برابر تیمی که ما در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در تهران موفق به شکست آن شدیم، عملکرد خوبی داشتند و در چارچوب رقابت‌های لیگ قطر، الغرافه را با اختلاف خوبی شکست دادند. به همین علت معتقدیم که بازی برابر السد برای ما بازی آسانی نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه توضیح داد: ما فردا نمایشی را ارائه خواهیم داد تا یک قدم دیگر به صعود نزدیک شویم. هدف اول ما، موفقیت و خلق یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است و به همین دلیل با تکیه بر این هدف بزرگ، برای پیروزی استقلال از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.

جواد نکونام در پایان گفت: ما پیش از دیدار برابر السد، با بررسی عملکرد و آنالیز این تیم تلاش کردیم با شناخت کامل به مصاف آن‌ها بیائیم. ما شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ قطر و بازی اول این تیم در لیگ نخبگان آسیا را با دقت و وسواس بررسی کردیم و به همین علت می‌گویم که این بازی برای هر دو تیم، بازی سخت و نفس گیری خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس