کد خبر 1647791
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
حمله سیتی به رکورد یونایتد در لیگ قهرمانان

منچسترسیتی در صورت شکست نخوردن در دیدار با نماینده اسلواکی، به رکورد شکست ناپذیری همشهری‌اش در لیگ قهرمانان خواهد رسید.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی با تساوی در بازی ابتدایی فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل اینتر، روند شکست ناپذیری خود در این رقابت‌ها را به ۲۴ بازی (۱۶ برد و ۸ تساوی) افزایش داد.

سیتی باید سه‌شنبه شب به دیدار اسلوان براتیسلاوای اسلواکی برود و در صورت شکست نخوردن در این بازی به رکورد بزرگ تیم رقیب یعنی منچستریونایتد می‌رسد. منچستریونایتد بین سپتامبر ۲۰۰۷ تا مه ۲۰۰۹ در ۲۵ بازی متوالی در لیگ قهرمانان بدون شکست بود.

به این ترتیب شاگردان پپ گواردیولا در صورت اجتناب از شکست خارج از خانه مقابل اسلوان براتیسلاوا، با این رکورد برابری خواهند کرد.

منچستریونایتد پس از شکست مقابل میلان (۰-۳) در نیمه نهایی فصل (۲۰۰۷-۲۰۰۶)، در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، توانست در لیگ قهرمانان بدون شکست قهرمان شود و در اولین فینال تمام انگلیسی که در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار شد، چلسی را در ضربات پنالتی شکست داد.

یونایتد فصل بعد بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید ولی این بار حریفشان بارسلونا بود که موفق شد در المپیکوی شهر رم با گل‌های ساموئل اتوئو و لیونل مسی به رکورد شکست ناپذیری شیاطین سرخ پایان دهند. (۲۵ بازی متشکل از ۱۵ برد و ۱۰ تساوی).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس