حمله تروریستی

در حادثه تروریستی صبح امروز شهر بنت شهرستان نیک‌شهر یوسف شیرانی رئیس شورای شهر بنت که از بومیان منطقه است، به شهادت رسید.

به گزارش مشرق،فرماندار نیک‌شهر از وقوع حادثه تروریستی در شهر بنت از توابع شهرستان نیک‌شهر خبر داد.

ساعاتی پیش و بر اثر تیراندازی به سمت افرادی که در جشن عاطفه‌ها در مدرسه محسنی شیخان بنت شرکت کرده بودند ۳ نفر شهید و ۲ تن رخمی شدند.

شهادت ۲ نفر از مأموران انتظامی در خاش

ساعاتی پیش بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی مأموران انتظامی در حال تردد در شهرستان خاش دو نفر از حافظان امنیت به شهادت رسیدند.

یک منبع آگاه گفت: صبح امروز بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی مأموران انتظامی در حال تردد در شهرستان خاش دو نفر از حافظان امنیت به شهادت رسیدند.

وی این حادثه تروریستی را وخیم عنوان کرد.

شمار شهدای حادثه تروریستی شهر بنت به ۴ نفر رسید

پاسدار امنیت پرویز کدخدایی که در ترور کور ترویست‌ها در بخش بنت نیک‌شهر مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

صبح امروز و در یک حادثه تروریستی که در جریان برگزاری جشن عاطفه‌ها در یکی از مدارس شهر بنت از توابع شهرستان نیک‌شهر رخ داد ۴ نفر شهید و یک نفر مجروح شدند.

رئیس شورای شهر بنت در میان شهدای حادثه تروریستی

در حادثه تروریستی صبح امروز (دهم مهرماه) شهر بنت شهرستان نیک‌شهر یوسف شیرانی رئیس شورای شهر بنت که از بومیان منطقه است، به شهادت رسید.

گفتنی است؛ هر سه شهید این حادثه از بومیان اهل‌سنت همان منطقه بوده‌اند که در حال بازگشت از مراسم جشن عاطفه‌ها در یکی از مدارس بخش بنت شهرستان نیک‌شهر بودند.

حمله ناکام تروریست‌ها به پاسگاه انتظامی در ایرانشهر
روز یکشنبه هشتم مهرماه جاری نیز فرمانده انتظامی ایرانشهر از ناکامی تروریست های کوردل در تیراندازی به سمت پاسگاه انتظامی در ایرانشهر خبر داد.

سرهنگ مهدی رشنودی، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از تیراندازی کور عوامل تروریستی، به سمت پاسگاه انتظامی شهر دراز ایرانشهر خبر داد و افزود: عوامل تروریستی بزدل، بلافاصله و پس از مواجهه با پاسخ قاطع متقابل کارکنان شجاع و خدوم پاسگاه انتظامی، فرار را بر قرار ترجیح دادند و از محل متواری شدند که با توجه به اطلاعات بدست آمده، یکی از تروریست‌های متواری به ضرب گلوله مأمورین مجروح و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

رشنودی در پایان گفت: در این حمله ناجوانمردانه، یکی از مأموران جان برکف مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب و رضایت بخش است.

شهادت مأمور مرزبانی در حمله گروهک تروریستی

در پی حمله گروهک تروریستی در روز دوشنبه نهم مهرماه نیز فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور با گروهک تروریستی درگیر و یکی از مأموران جان برکف مرزبانی در این حمله ناجوانمردانه به فیض شهادت نائل شد.

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور در حین حمل جیره غذایی و پشتیبانی از مرزبانان در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای پشامک از توابع شهرستان راسک مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفتند و طی این حمله مرزبانان غیور با اعضای این گروهک درگیر شدند.

وقوع حادثه تروریستی در «بنت» نیک‌شهر/ شهادت فرمانده سپاه و رئیس شورای شهر بنت/ شهادت ۲ نفر از مأموران انتظامی در خاش

وی با اشاره به برتری آتش سنگین مرزداران و تحمیل تلفات متصور، بیان کرد: در این حمله ناجوانمردانه وظیفه "مهدی بلوچی" از کارکنان جان برکف هنگ مرزی جکیگور به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عاملان شهادت مرزبانان وظیفه شناس آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تروریست‌های کور دل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم تر شده و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و دشمنان قسم خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند.

شهید وظیفه "مهدی بلوچی" اهل سنت مجرد و ساکن سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر بود که در راه پر افتخار حفاظت از میهن به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    تشدید حملات اسراییل و تشدید عملیات تروریستی در جنوب شرق کشور ارتباطاتی دارن
  • دایی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    مطمئن هستیم کار اسراییل هست ....
  • مهرداد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام شدت گرفتن عملیاتهای تروریستی در چند اخیر در شرق کشور باهدف نا امن کردن داخل کشور با دستور مستقیم اسرائیل و توسط مزدوران این رژیم در ایران اجرا می شود . با شدت گرفتن درگیریها و حملات لبنان علیه اسرائیل و اقدامات جبهه مقاومت قطعا این عملیاتهای تروریستی توسط پیاده نظام اسرائیل در داخل کشور شدت خواهد گرفت .
  • CA ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    جنگ روانی انجام بدید. از همین موضوع که این گروهک تروریستی: 1. خودش رو حامی بلوچ ها معرفی می کنه ولی بلوچ می کشه 2. خودش رو حامی اهل تسنن معرفی می کنه ولی سنی می کشه. 3. سرباز وظیفه می کشه. در فضای مجازی روی این موضوع به شدت مانور بدید و علیه شون هجمه ایجاد کنید.
  • CA ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    جنگ روانی انجام بدید. از همین موضوع که این گروهک تروریستی: 1. خودش رو حامی بلوچ ها معرفی می کنه ولی بلوچ می کشه 2. خودش رو حامی اهل تسنن معرفی می کنه ولی سنی می کشه. 3. سرباز وظیفه می کشه. در فضای مجازی روی این موضوع به شدت مانور بدید و علیه شون هجمه ایجاد کنید.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    در اتفاقات سیستان همیشه پای یک عبدال..‌‌. در میان است نشنیدم درباره اتفاقات غزه و لبنان حرفی بزنه
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    در آستانه حمله ایران به اسرائیل ، از کنسولگری اسرائیل در سیستان و بلوچستان (مسجد مکی) دستور ناامن کردن منطقه و سرگرم شدن ایران به مشکلات داخلی داده شده است .
  • متین IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    امنیت موج میزنه
  • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    اسرائیل در سیستان و بلوچستان وارد شده و هر روز تعدادی از نظامیان ایران را به خاک و خون می کشد. تا دیر نشده اسرائیل را از خاک ایران بیرون کنید.
  • زذ IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    یاران اسراییل دست بکار شدن
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    من بارها نوشته ام این غصه پر غصه را . با همه احترامی که برای مردمان موحد و مسلمان سیستان و بلوجستان قائلم . اما واقع مسئله این است که در سیستان و بلوجستان در نقطه برای عزیزان نظامی و انتظامی مان امنیت نیست و چون دشمن در لباس دوست وارد می شود ومبادرت به ترور و شهادت رساندن بچه هی مظلوم مان می کنند . تروریست ها همواره در کمین هستند زیرا ضربه سنگینی که از نظامیان خورده اند لذا هیچ جای امنی برای قوای مسلح در ان استان وجود ندارد و لذا بایستی همواره در هر نقطه از مکان های ان استان ضریب امنیتی و هوشیاری و مراقبتی را صد چندان افزایش بدهیم و اساسا در هیچ جائی را محل امن ندانیم . چرا که دشمن با لباسی در همان مکان حاضر می شود که شناسائی ان غیر ممکن است و از این فرصت اقدام به اسیب رساندن و شهادت بچه های مان می نمایند . . اما این حادثه ناگوار دلمان را عمیقا داغدار نمود .
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    اتباع
  • ناشناس IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    اینا همه دست نشانده های اسرائیلی هستن خدا سزاشون رو بده چرا عبدالحمید خفه خون گرفته گلهای پرپر شده اهل سنت هستن چرا لال وکور شده این عمل رومحکوم نمیکنه چون خودش هم کاسه لیس وپادو تروریستها واسرائیل هستش
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    بدون جنگ رسمی! شش تا شهید دادیم در یک اون هم توسط یک گروه تروریستی پهباد ها کجا هستند برای تعقییب این آدم کشان گذاشتین ترشی بریزین نه جواب اسراییل رو دادین نه مرزها رو درست تقویت کردین چرا این قدر بی سلیقه
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    من فقط برای سربازها متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس