کد خبر 1648237
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
ادامه اعتصاب کارگران بوئینگ پس از شکست مذاکرات

اتحادیه‌ای که نمایندگی کارگران اعتصاب کننده بوئینگ را در منطقه شمال غرب آمریکا بر عهده دارد، اعلام کرد که مذاکرات با این شرکت درباره قرارداد پس از آخرین جلسه چانه‌زنی بدون نتیجه به پایان رسید.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، اتحادیه‌ای که نمایندگی کارگران اعتصاب کننده بوئینگ را در منطقه شمال غرب آمریکا بر عهده دارد، اعلام کرد که مذاکرات با این شرکت درباره قرارداد پس از آخرین جلسه چانه‌زنی بدون نتیجه به پایان رسید.

در به‌روزرسانی منتشر شده در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی ایکس و فیس‌بوک، نماینده منطقه‌ای انجمن بین‌المللی ماشین کاران و کارگران هوافضا (IAM) مدعی شد که بوئینگ "در مورد مسائل کلیدی مهم برای اعضای خود، مانند افزایش حقوق، به طور جدی مشارکت نخواهد کرد".

این اتحادیه همچنین در مذاکرات خود در مورد بازگرداندن یک حق مستمری تعریف شده که ۱۰ سال پیش حذف شده بود، کوتاه نیامد.

یکی از شعبات این انجمن موسوم به منطقه ۷۵۱ گفت که پس از جلسه روز جمعه که توسط واسطه‌های دولت فدرال برگزار ‌شد، هیچ تاریخ مذاکره دیگری برنامه‌ریزی نشد.

این اتحادیه افزود که همچنان "از گفتگو با این شرکت، چه مستقیم و چه به صورت میانجی‌گری، استقبال می‌کند.

بوئینگ در بیانیه‌ای که روز شنبه به خبرگزاری آسوشیتد پرس ارسال کرد، گفت که "آماده است در هر زمان دیدار کند" و متعهد به مذاکره صادقانه است و می‌خواهد هر چه زودتر به توافق برسد.

اعتصاب تقریباً ۳۳۰۰۰ از کارکنان بوئینگ که اکنون در هفته سوم خود به سر می‌برد، تولید پرطرفدارترین هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس