تایید وقوع انفجار در نزدیکی مقر موساد در اینفوگرافی نیویورک‌تایمز

روزنامه نیویورک‌تایمز با انتشار یک «اینفوگرافی»، از وقوع انفجار در نزدیکی مقر موساد و برخورد موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی نواتیم خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه نیویورک‌تایمز با انتشار یک اینفوگرافی از اهداف اصلی موشک‌های ایران به وقوع چند انفجار در نزدیکی مقر اصلی موساد و برخورد موشک‌ها به پایگاه هوایی نواتیم رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

تایید وقوع انفجار در نزدیکی مقر موساد در اینفوگرافی نیویورک‌تایمز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم. چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.»

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از حمله تلافی‌جویانه ایران به اراضی اشغالی فلسطین از تماس با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خبر داد و با ادعای «موثر نبودن» حمله موشکی گسترده ایران، گفت که واشنگتن همچنان از تل‌آویو حمایت خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین اطلاعیه پس از حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی، نام این عملیات را «وعده صادق ۲» اعلام و تاکید کرد که «علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پرحجم ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس