تیمی پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه هر چقدر ما در دیدار اول مقابل الاهلی خوب ظاهر شدیم در بازی دوم مقابل پاختاکور شبیه پرسپولیس نبودیم که فکر می‌کنم دلیل اصلی‌اش غرور بود.

سرویس ورزش مشرق - مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره مصاف تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: باعث خوشحالی است که تیم پرسپولیس روند رو به رشدی را طی می‌کند اما متاسفانه ما برخلاف نیمه اول دیدار مقابل پاختاکور در نیمه دوم افت محسوسی داشتیم که منجر به دریافت گل از تیم پاختاکور شد.

وی افزود: پرسپولیس برخلاف بازی اول خود در لیگ نخبگان که زود گل خورد در دیدار دوم زود گل زد اما این موضوع کمکی به ما نکرد و چون نتوانستیم از گل زده‌مان خوب مراقبت کنیم متاسفانه دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادیم که این می‌تواند در آینده برای ما مشکلاتی به وجود بیاورد.

غرور دربی باعث تساوی در آسیا شد/ از این پرسپولیس بیشتر توقع داریم/ ارتباط بین خط هافبک و حمله خراب است

وی با اشاره به شرایط برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور خاطرنشان کرد: هر چقدر زمین مسطح و مخملی ورزشگاه تیم الاهلی عربستان به بچه‌های تکنیکی و فوتبالیست‌های خوب پرسپولیس کمک کرد تا در زمین حریف تیم عربستانی را تحت فشار قرار بدهند زمین خراب ورزشگاه شهر قدس مانع از اجرای تاکتیک بچه‌ها می‌شد ولی به هر حال تیم پاختاکور هم در همین زمین به میدان رفته بود و آنها هم در همان شرایط بازی می‌کردند بنابراین وضعیت چمن نمی‌تواند توجیه درستی برای این موضوع باشد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه نقطه اتصال خط هافبک و حمله خراب عمل می‌کند و توپ‌ها به موقع و در موقعیت‌های درست به مهاجمان نمی‌رسد. ما از کناره‌ها هم ضعف داریم و شاهد بودیم که تیم حریف چطور از گوشه‌ها خودش را به دروازه ما نزدیک می‌کرد. اگر قرار باشد این شرایط را رفع نکنیم در بازی‌های برد به مشکل برمی‌خوریم و این برای پرسپولیس که اینقدر خوب در لیگ ظاهر شده مطلوب نیست.

غرور دربی باعث تساوی در آسیا شد/ از این پرسپولیس بیشتر توقع داریم/ ارتباط بین خط هافبک و حمله خراب است

کرمانی مقدم گفت: پیروزی در دربی و شکست دادن استقلال اتفاق خیلی خوبی بود که برای ما افتاد اما من حس می‌کردم که شاید بچه‌ها دچار غرور موقتی بشوند که این اتفاق هم در دیدار مقابل پاختاکور گریبان تیم ما را گرفت. از بچه‌های با تجربه تیم پرسپولیس انتظار می‌رفت تا در دیدار مقابل پاختاکور خوشحالی‌های مربوط به پیروزی در دیدار دربی را فراموش کند که این اتفاق نیفتاد اما دیگر حالا باید خودشان را از هر نظر برای بازی بعدی آماده کنند چون در لیگ برتر فرصتی برای امتیاز از از دست دادن نداریم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ارتباط با دیدار بعدی این تیم در لیگ برتر گفت: بازی مقابل تیم چادرملو شاید آسان به نظر برسد اما ما باید در همه مسابقات با قدرت به میدان برویم و از این فرصت‌ها برای جمع آوری امتیازات استفاده کنیم. قطعاً کسب پیروزی پرگل برای بالا بردن تفاضل گل تیم مان خیلی اهمیت دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی که ظرف این هفته‌ها برای پرسپولیس رقم خورده باز هم در آینده نزدیک تکرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    1 0
    نه پسر خوب کدام غرور!! داورهای لیگ نخبگان را آقا مهدی تاج انتخاب نکرده بود و تیم لنگ مجبور شد بجای 14 بازیکن با 11 بزیکن در میدان حاضر شود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس