مردم افغانستان، دل شاد از "وعده صادق ۲"

مردم افغانستان نیز همراه با مردم ایران، بعد از شنیدن و دیدن اخبار و تصاویر غرش موشک های بالستیک ایران بر فراز سرزمین های اشغالی در عملیات موشکی سپاه پاسداران با عنوان "وعده صادق ۲" شادمانی کردند.

به گزارش مشرق، اقدام سپاه پاسداران انقلاب الامی باعث خوشحالی غیرقابل وصف مردم افغانستان شد و بسیاری از مردم این کشور ضمن ابراز شادمانی از هدف قرار گرفتن مواضع این رژیم در عملیات موشکی ایران، برای نابودی صهیونیست ها ابراز امیدواری کردند.

سید مهدی بهزاد از کاربران شبکه‌های اجتماعی در صفحه فیسبوک خود نوشت: از گنبد آهنین فقط یک صدا شنیدیم و بس.

رضا آخوندزاده یکی دیگر از کاربران شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک هم نوشت: الله اکبر، به امید نابودی اسرائیل ترویست و تروریست‌پرور.

محمد شجاع‌زاده یکی دیگر از کاربران گفت: با تشکر فراوان از جمهوری اسلامی ایران از بابت عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی که پوزه اسرائیل را به خاک مالیده است؛ مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل.

نعمت‌الله نعمت هم نوشت: موشک‌های ایران از گنبد آهنین اسراییل عبور کرد و مواضع این رژیم را منهدم شدند.

اولیا جلالی از تحلیل‌گران افغان هم نوشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، دل میلیون‌ها مسلمان آزاده شاد کرد. وی خطاب به جمهوری اسلامی ایران، گفت: خسته نباشید!

هزاران کاربر دیگر شبکه‌های اجتماعی با نشر تصاویر از حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اصابت موشک‌ها به اهداف متعدد در سرزمین‌های اشغالی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و از حملات موشکی سپاه پاسداران ابراز خوشحالی می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    2 0
    خطاب به تفرقه افکنان بین ایران و افغانستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس